دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

در جلسه ای که هفته آینده بین اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد شد، احتمالا سرمربی تیم برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال مشخص خواهد شد.

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از جذب مسی به عنوان روز تاریخی در این باشگاه فرانسوی یاد کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان این که واقعا کار کردن در فولاد باید برای همه مدیران مملکت افتخار باشد و من هم با افتخار در این باشگاه کار کردم گفت: آرزوی قلبی ام این است که شرایط خانوادگی ام به صورتی باشد که در خوزستان بمانم اما واقعیت این است تا مشکل خانوادگی ام حل نشود به کسی برای ماندن قول نمی دهم.

4 گزینه برای هدایت تیم ملی کشتی آزاد از سوی فدراسیون کشتی مشخص شده اند.

ستاره آرژانتینی جدید پاری سن ژرمن از احساس خوب خود بعد از عقد قرارداد با این تیم گفت. او گفت رویای قهرمانی دوباره در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه با برخی بازیکنان برای تمدید قراردادشان مذاکره کرده است.

لحظه پیروزی محمدعلی کلی بر کلیولند ویلیامز در مسابقات بوکس سال 1966 تگزاس آمریکا، سوژه این هفته برنامه «عکس‌های تکان دهنده» هیسپان تی وی شده است.

برنامه رقابت های نمایندگان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو 2020 اعلام شد.

کمیته استیناف هیات فوتبال تهران رای کمیته انضباطی این استان مبنی بر محکومیت آکادمی کیا به علت استفاده از بازیکن صغر سن و دارای شناسنامه جعلی را رد کرد.

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان گفت: تکواندوکاران ناشنوا در حالی آبان ماه در مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد که 2 سال از شرکت در اردوها و تورنمنت های برون مرزی دور بودند.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: مستحق شکست مقابل تیم کراپ الوند نبودیم و این تیم با تجربه بیشتر برنده بازی شد.

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در بازی با تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: حریف از تک موقعیت های خود استفاده کرد و گیتی پسند مستحق پیروزی بود.

مربی سپاهان گفت: اعتماد به نفس بازیکنان در چند سال گذشته کم شده بود و مسائل مختلف دیگر باعث آن اتفاقات سال‌های گذشته شد اما امسال مجموعه سپاهان سعی کرد شروع تازه‌ای داشته باشد.

حکم مدیر کادر پزشکی تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در کلیه رده‌های آقایان و بانوان به امین نوروزی ابلاغ شد.

مراد کرمی گفت: چک ضمانت از سوی فدراسیون برای مسائلی است که در شرایط مسابقه رخ می‌دهد و در ارتباط با قرارداد بازیکنان نیست.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی روسیه مشخص شد.