سه‌شنبه 29 اسفند 1402

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد لیونل مسی را تا سال 2023 امضا کرد و این بازیکن به رسانه ها معرفی شد.

هافبک سابق استقلال بعد از حضور در لیگ قطر و تیم الدحیل راهی فوتبال ترکیه شد.

کوباس داور ترکیه‌ای دیدار جنجالی فینال سجاد گنج‌زاده و حریف عربستانی در المپیک 2020 توکیو برای اولین بار درباره این مبارزه صحبت کرد. او گفت که تهدید به قتل شده است.

مارکوس راشفورد 12 هفته دیگر می تواند تیمش را همراهی کند.

سرمربی چلسی از صحبت درباره خرید جدید خود امتناع کرد.

کامل نشدن فرایند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در دولت دوازدهم، توپ تصمیم‌گیری نهایی در رابطه با خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت را به زمین دولت سیزدهم انداخته است و باید منتظر ماند و دید در نهایت عرضه اولیه سهام آن‌ها در بازار سرمایه کلید خواهد خورد یا خیر؟

بررسی قوانین برگزاری نشست‌های خبری پیش از بازی رقابت‌های مختلف فوتبال اروپایی نشان می‌دهد که برگزاری این نشست‌ها یک روز قبل از مسابقه و آن هم در محلی مشخص مانند سازمان لیگ در تهران یا هیات‌های فوتبال در شهرستان‌ها، علاوه بر اینکه کار مربیان را سخت می‌کند، افزایش بی‌نظمی را نیز موجب می‌شود.

مسابقات المپیک توکیو 2020 به پایان رسید و تیم کشتی فرنگی ایران با کسب یک مدال طلا توسط محمدرضاگرایی (67 کیلوگرم) و برنز محمدهادی ساروی (97 کیلوگرم) به کار خود پایان داد. حالا محمدرضاگرایی چهارمین فرنگی‌کار تاریخ کشتی ایران است که در آوردگاه بزرگ المپیک صاحب مدال طلا شده و نامش در کنار بزرگانی چون حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی قرار گرفته است.

رییس انجمن جودو ناشنوایان گفت: در صورتی بانوان جودوکار ناشنوا به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه اعزام خواهند شد که شرایط اعزام را از نظر کادر فنی داشته باشند.

علیرضا علیفر درباره غلط های فاحشی که بعضا از سوی مجریان و گزاشگران برنامه های ورزشی به ویژه در روزهای برگزاری المپیک شاهد بودیم، می گوید: شبکه های سه و ورزش تصمیم دارند از جوانان و نیروهای تازه برای گزارش مسابقات استفاده کنند؛ چون سال های سال فردی اضافه نشده و یک تعداد آدم های خاص بودند مثل خود من. کار درستی هم هست که پشتوانه ایجاد کنند اما اینکه چرا این افراد ناپخته، روی آنتن قرار...

در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان که در لهستان در حال برگزاری است، تیم ریکرو نوجوانان در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی در جایگاه هشتم قرار گرفت.

اقدامات مدیریتی در تیم‌های بزرگ فوتبال جهان و به ظاهر کم‌اهمیت در فوتبال ایران، مهم‌ترین دلیلی است که باعث عقب افتاده و ورشکستگی فوتبال در داخل کشور شده و کمتری مدیر و مسئولی برای بهبود وضعیت ساختار باشگاه‌ها، به آنچه در فوتبال دنیا می‌گذرد، اهمیت می‌دهد.

یک پیشکسوت فوتبال می گوید قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی به فوتبال ایران یا لغو این قانون، دردی از فوتبال دوا نمی کند و باید سیستم فوتبال کشور که از بیخ و بن ایراداتی دارد، درست شود.

ستاره آرژانتینی جدید پاری سن ژرمن تست پزشکی باشگاه را با موفقیت پشت سرگذاشت.

والاس دسوزا ستاره تیم ملی والیبال برزیل از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد.

کنفدراسیون هندبال آسیا اسامی 12 کشور حاضر در مسابقات قهرمانی زنان آسیا را اعلام کرد و قرار است قرعه‌کشی این مسابقات فردا انجام شود.