سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

محمد نادری با انتشاری مطلبی در فضای مجازی به صورت رسمی از تیم استقلال جدا شد.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد که محسن سلگی را به کنگره اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری اعزام نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: با وجود پیروزی مقابل فرش آرا از بازیکنان راضی نیستم چون آن‌ها مغرور شده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان پس از اولین پیروزی این تیم در لیگ برتر فوتسال گفت: با پتانسیلی که در سپاهان وجود دارد می‌خواهیم تک بعدی بودن را از فوتسال اصفهان برداریم.

رسانه ورزشی لهستان ضمن بررسی جانشین ولادیمیر آلکنو در تیم ملی والیبال ایران نوشت: آیا عطایی تنها در مسابقات پیش رو هدایت ایران را برعهده دارد یا این که به او زمان بیش‌تری داده خواهد شد؟

وزیر امورخارجه روسیه از سطح داوری‌ها در المپیک و رفتارهای تبعیض آمیز علیه ورزشکاران روسیه انتقاد کرد.

استقلال در این سال‌ها بیشترین ضربه را از «آدرس‌های غلط» خورده است. همیشه دیگران مقصر بودند اما هیچ‌وقت هیچ‌کس نگاهی به کیفیت عملکرد بازیکنان نینداخت. آنها خیال‌شان راحت است که با بدترین نمایش‌های ممکن هم قراردادشان تمدید می‌شود و با چهار خط پست و استوری درباره پرسپولیسی‌بودن وزرای دولت، به محبوب دل هواداران تبدیل می‌شوند.

رییس هیات کشتی استان فارس از پیگیری جدی این هیات برای پرداخت هر چه سریع‌تر پاداش محمدرضا گرایی از سوی استانداری و دیگر ارگا های این استان خبر داد.

پاریس اگر چه شهر عشاق است ولی جامعه‌شناسان مردم این شهر را «انقلاب‌خوی» می‌دانند. کسی چه می‌داند؟ شاید خوی انقلابی مردم پاریس، چیزی را به کاراکتر مسی بیفزاید که لازمه فتح جام جهانی 2022 است. باشد که چنین باشد.

تیم لیگ برتری هندبال فرازبام خائیز دهدشت بعلت مشکلات مالی از لیگ برتر انصراف داده، هرگونه تعللی از سوی مسئولان می تواند باعث از دست رفتن سهمیه این تیم و پایان تلخ رویای هواداران شود.

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: سابریست ها با انگیزه بیشتر و با تمام وجود بر می گردند و در بازی های آسیایی نیز خواهند درخشید.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که باید از فولاد به عنوان تیم اول استان حمایت شود، گفت: از مسئولان می خواهم نکونام و مدیریت را حفظ و کمک کنند تا قهرمانی جام حذفی به قهرمانی لیگ برتر تبدیل شود.

درحالیکه روزنامه لوپاریزین از غیبت دو ماه سرخیو راموس سخن به میان آورده است اکیپ اعلام کرد که این بازیکن از هفته سوم می تواند به میدان رود.

رئیس اجرایی باشگاه بایرن مونیخ حضور مسی در پاری سن ژرمن را تضمینی برای موفقیت این تیم نمی داند.

ستاره سابق پاری سن ژرمن تاکید کرد که این تیم با جذب مسی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار نزدیک شد.

ستاره جدید پاری سن ژرمن از دلیل انتخاب این تیم سخن به میان آورد و تاکید کرد که بی صبرانه منتظر نخستین بازی در تیم جدیدش است.