جمعه 31 فروردین 1403

ایلام

ایلام

وب‌گاه مشرق نیوز

بهمن و اسفند 1402 و فروردین 1403 بارندگی‌های خوبی در برخی از نقاط کشور داشتیم و موجب شد تا وضعیت آبی در 10 استان بهبود یابد و شرایط آبی دو رودخانه کرخه و کارون هم بهتر شود.

خبرگزاری تسنیم

برای اعزام زائران به سرزمین وحی، از سال گذشته تاکنون چه شرایط و تصمیماتی اخذ شد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

رژیم صهیونیستی باید دست برتر ایران را می‌دید. هرچند که ایران تمام توان خود را به کار نبرد و حتی از موشک‌های قدیمی‌تر استفاده کرد.

وب‌گاه ورزش سه

شانزدهمین دوره لیگ برتر زنان را می‌توان بهترین دوره ادوار برگزاری این لیگ دانست. حالا بعد از اتمام این لیگ مهیج و پرحاشیه، نیاز است که شما هم ترکیب منتخب فصل فوتبال زنان را بشناسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی، 33 هزار و 863 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکان خودروی نوستالژیک و خاطره انگیز که در بین سال‌های 1346 تا 1384 در حال تولید بود، این روزها کمتر در سطح خیابان‌ها و جاده‌ها دیده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه فرارو

حسن جعفری گفت: مطابق نوتام (هشدار پروازی) همه پرواز‌های دیروز، 26 فروردین ماه، فرودگاه‌های امام‌خمینی (ره) و مهرآباد تهران، شیراز، اصفهان، بوشهر، تبریز، اردبیل، ارومیه، سنندج، کرمانشاه، ایلام، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول لغو شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو، با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه مورخ 28 فروردین تا پنجشنبه 30 فروردین 1403 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی در پی حمله 13 فروردین رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان انجام شد و «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران در تنبیه متجاوز را به نمایش گذاشت. مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته شده عرصه کاریکاتور، امیرحسین سمیعی، خواننده و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید نیلی...

وب‌گاه فرارو

طبق آمار رسمی اعلام‌شده از سوی دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، با وجود بارش‌های بهاری در فروردین و با وجود پر شدن 60 درصدی سدها، اما 40 درصد آن‌ها خالی بوده و ورودی سد‌های کشور 10 درصد کاهش داشته است. طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و بارش‌های سیل‌آسا در استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر ادامه دارد و هشدار سطح قرمز صادر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ضربت ترکیبی که شنبه شب به رژیم صهیونیستی وارد شد، کف توانمندی‌های ایران بود. در مقابل، اسرائیل با حداکثر توانمندی‌های رادارای و پدافندی نتوانست موشک‌ها و پهپادهای مهاجم را عقب براند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دقایقی قبل از ساعت 24 شنبه شب 25 فروردین ماه خبرهای اولیه از آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل در رسانه ها منتشر شد تا اینکه سپاه پاسداران در دو بیانیه رسمی اعلام کرد که با ده ها پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک از داخل خاک ایران به رژیم صهیونیستی حمله کرده است. پیش از ساعت 3 بامداد سیل پهپادهای شاهد 136 و موشک های بالستیک خیبر به آسمان سرزمین های اشغالی رسید و گنبد آهنین را...

وب‌گاه گسترش

طبق گفته های یک مقام مسوول، بارش های اخیر سبب پرشدگی تعدادی از سدها شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، پیش‌رهاسازی منابع سدها، اطلاع‌رسانی به موقع و استفاده از ظرفیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی را از عوامل مؤثر در مدیریت بارندگی‌های اخیر و کاهش حداکثری خسارات سیلاب در کشور بدون تلفات انسانی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آب برخی مناطق شهر ایلام به علت پاره‌ای تعمیرات که بروی تابلوهای برق راه انداز ایستگاه شماره 2 سد ایلام صورت می‌گیرد، قطع می‌شود.