یک‌شنبه 1 مهر 1403

اینترمیامی هنوز شوک لئو را پشت سر نگذاشته / سوال بزرگ هم‌تیمی‌های مسی: روبوسی یا دست دادن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینترمیامی هنوز شوک لئو را پشت سر نگذاشته / سوال بزرگ هم‌تیمی‌های مسی: روبوسی یا دست دادن!

لیونل مسی بعد از پیوستن به اینترمیامی هم‌تیمی‌های جدیدش را چنان هیجان‌زده کرده بود که آنها نمی‌دانستند با ستاره‌ای در این حد و اندازه باید چطور رفتار کنند.

به گزارش "ورزش سه"، دوران حکمرانی لیونل مسی بر فوتبال اروپا و حضور ماندگار او در دو باشگاه بارسا و پاری سن ژرمن تابستان گذشته به پایان رسید تا اسطوره آرژانتینی راهی آمریکا شود و با باشگاه اینترمیامی قرارداد امضا کند.

دیوید بکام و دیگر مالکان این باشگاه موفق شدند مسی را راضی کنند تا پیشنهادهای نجومی عربستان را کنار گذاشته و با خانواده‌اش راهی آمریکا شود. مسی در حالی قدم به اینترمیامی گذاشت که چه از نظر شهرت و چه از نظر مهارت‌های فوتبالی فاصله‌ای نجومی با دیگر بازیکنان آن تیم داشت.

به همین علت بود که ستاره‌های اینترمیامی از روبرو شدن با مسی بسیار هیجان‌زده شده‌اند. آنقدر که حتی دست و پایشان را گم کرده بودند و نمی‌دانستند در روز اول حضور مسی در تمرین اینترمیامی چطور باید به او خوشامد بگویند.

نیکلاس استفانلی بازیکن اینترمیامی که از قضا هموطن لیونل مسی است درباره آن روزها توضیح داده و می‌گوید تمام بازیکنان این تیم نمی‌توانستند باور کنند که قرار است لئو مسی را از نزدیک ببینند. استفانلی در گفتگو با شبکه فاکس گفت:"وقتی خبر مسی رسید باورمان نمی‌شد. اصلا امکان نداشت باور کنیم. گفتیم نه بابا، دروغ می‌گویند. هر چه می‌گفتند خبر قطعی است ما بین خودمان می‌گفتیم اینها سر کارمان گذاشته‌اند. من خودم تا لحظه‌ای که مسی را جلوی خودم دیدم باورم نمی‌شود. تا همین امروز وقتی به آن لحظه فکر می‌کنم مو به تنم سیخ می‌شود".

هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی درباره یک ماجرای جالب دیگر هم توضیح داد و گفت:" من و بقیه بازیکنها آنقدر دست و پایمان را گم کرده بودیم که نمی‌دانستیم چطور باید مسی سلام و علیک کنیم. بعضی‌ها می‌گفتند فقط دست بدهیم یا بغلش کنیم یا روبوسی کنیم؟ من در نهایت دل به دریا زدم و با لئو روبوسی کردم و بلافاصله شروع کردیم به گپ زدن. چقدر خوش گذشت".

اینترمیامی هنوز شوک لئو را پشت سر نگذاشته / سوال بزرگ هم‌تیمی‌های مسی: روبوسی یا دست دادن! 2