یک‌شنبه 22 مهر 1403

بابادی: حفظ پورموسوی خواسته همه بود؛ / حرف‌های مدیرعامل استقلال خوزستان پس از تصمیم مهم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بابادی: حفظ پورموسوی خواسته همه بود؛ / حرف‌های مدیرعامل استقلال خوزستان پس از تصمیم مهم

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید همه چیز برای حضور قدرتمندانه آبی‌پوشان در لیگ برتر مهیا است.

به گزارش "ورزش‌سه"، استقلال خوزستان پس از صعود روزهای پرتلاطمی را سپری کرد و در شرایطی که سیروس پورموسوی اعلام کرد قصد جدایی دارد، با جلساتی که میان مدیران باشگاه و این مربی برگزار گردید، اختلافات تمام شد و ساعاتی بعد سایت رسمی باشگاه خوزستانی از ادامه همکاری با پورموسوی خبر داد.

کیوان بابادی مدیر عامل استقلال خوزستان در مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه به همین موضوع اشاره می‌کند و درباره آن می‌گوید: «قبل از اینکه در خصوص هر موضوعی شروع به صحبت کنم بسیار خوشحالم که با همه کم و کاستی ها توانستیم فرزند خوزستان را که خواسته خود من و هیات مدیره و از همه مهم تر احترام به خواسته هواداران خوزستانی بود را با تلاش مجموعه در ساختار باشگاه حفظ کنیم. بومی گرایی همیشه در ذهن و قلب من وجود دارد و معتقدم فرزندان شایسته و بومی خوزستان باید در راس امورات و حاضر در صحنه باشند. اعتقاد قلبی بنده این است که باید شایسته سالاری بومی در تمام جهات انجام شود.» بابادی در ادامه به سایر مسائلی که این روزها درگیر آنها است، اشاره کرد و افزود: «از جمعه در تهران هستم تا شرایط اسپانسرینگ مالی و اردو در کمپ مورد نظر را فراهم کنم، که خداروشکر با تلاش های مجموعه گروه ملی و بانک ملی همه شرایط برای استارت قوی و محکم تیم استقلال خوزستان در این کمپ را مهیا کردیم. در این زمان کم بنده برای جذب سرمایه و اسپانسر هم با دو هولدینگ جلساتی فشرده را داشته ام، که صحبت های اولیه برای جذب اسپانسر موفقیت آمیز بوده که برای توافق نهایی و عقد قرداد با هولدینگ ها به جلسات آتی موکول شد.» وی در ادامه درباره جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی هم گفت: «ما پله پله و قدم قدم طبق نظر و لیست سرمربی باشگاه جلو می‌رویم. در تلاش هستیم لیست بازیکنانی را که آقای پورموسوی به ما معرفی کرده است را مذاکره کنیم و برای جذب آنها اقدام کنیم که خداروشکر تا به این لحظه در مذاکرات موفق بوده ایم و توانستیم با چند نفر از بازیکنان به توافق نهایی برسیم.»

کیوان بابادی در خصوص لیست و نام بازیکنان اینچنین گفت: «هدف و رسالت کاری ما به مانند سال گذشته سکوت نقل وانتقالاتی در جذب بازیکنان است. معتقدم ساختار تیم برای جذب بازیکنان باید در آرامش تمام و کمال و به دور از حواشی رقم بخورد تا یک مجموعه با آرامش خاطر بتواند تمرینات خود را با قدرت و ذهن راحت آغاز کند. هدف اصلی ما برای سرمربی تیم و مجموعه آرامش روحی و ذهنی قبل از شروع مسابقات است.»