دوشنبه 9 مهر 1403

بازدید رئیس پلیس پیشگیری فراجا از خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
بازدید رئیس پلیس پیشگیری فراجا از خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس پیشگیری فراجا صبح امروز از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی مؤیدی؛ رئیس پلیس پیشگیری فراجا صبح امروز، دوشنبه، در خبرگزاری تسنیم حاضر شد.

سردار مؤیدی، ضمن بازدید از تحریریه خبرگزاری تسنیم با مجید قلی‌زاده؛ مدیرعامل خبرگزاری تسنیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین سردار مؤیدی با خبرنگاران این رسانه در مورد مهم‌ترین مسائل پیشگیری از وقوع جرم، راه‌کارهای پلیس برای جلوگیری از سرقت‌های خرد و کیف‌قاپی و دیگر مسائل مربوط به این پلیس تخصصی به گفت‌وگو پرداخت.

رئیس پلیس فتا از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

رئیس پلیس پیشگیری فراجا در این دیدار گفت: تعامل بین رسانه و پلیس باید به بالاترین سطح خود برسد و در عصر ارتباطات، حضور برخط ضروری است.

وی افزود: پلیس به‌عنوان تنها نماینده حاکمیت در سطوح مختلف جامعه باید از اطلاعات، اخبار و خبرگزاری‌ها بهره ببرد، چراکه در صورت غفلت، آسیب خواهد دید.

سردار مؤیدی تصریح کرد: امروز هیچ فرد یا دستگاهی نمی‌تواند از نظارت مردم و دوربین‌های آنان فرار کند و پلیس نیز از این قاعده مستثنی نیست. پلیس همواره خود را خادم مردم می‌داند و متعهد به بهره‌برداری بهینه از ارتباطات و علوم مرتبط با این حوزه است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا افزود: خبرگزاری تسنیم و فراجا اشتراکات بسیاری دارند که مهم‌ترین آن‌ها باورهای مذهبی است.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی یادآور شد: در جنگ مظلومانه مردم غزه و لبنان، وظیفه ما و رسانه‌ها این است که اوج مظلومیت و محرومیت، و در عین حال عزت و اقتدار جبهه مقاومت را به جهان نشان دهیم.