شنبه 1 اردیبهشت 1403

بازی‌های اسلامی؛ استارت پرقدرت تیم ب والیبال ایران

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع

دیدار امروز تیم ملی ب والیبال کشورمان مقابل قطر در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به دلیل مراسم افتتاحیه نیم ساعت زودتر و در ساعت 14 آغاز شد.

مسابقات والیبال مردان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از امروز (سه‌شنبه 18 مرداد) در قونیه آغاز شد و تیم ملی ب ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها از ساعت 14 به وقت تهران به مصاف قطر رفت.

شاگردان عظیم جزیده در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 26 بر 24 و 25 بر 23 حریف خود را شکست دادند تا به سه امتیاز در صدر جدول گروه دوم این رقابت‌ها قرار گیرند.

پوریا یلی پشت خط زن تیم ملی ب والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را با 14 امتیاز به دست آورد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سید رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

تیم ملی ب والیبال ایران ساعت 11 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه 20 مرداد در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف پاکستان می‌رود.

شهروز همایونفرمنش (کاپیتان)، علی رمضانی، فاضل پژومان، پوریا یلی، بردیا سعادت، آرمان رحمانی، احسان دانش‌دوست، علی حاجی‌پور، اسماعیل مسافر، محراب ملکی‌سرخی، امیرضا سرلک، محمد ولی‌زاده، ابوالفضل قلی‌پور و اسماعیل طالبی 14 بازیکن اعزامی ایران به این مسابقات هستند. مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، عظیم جزیده (سرمربی)، کامبیز یعقوبی (مربی)، وحید صادقی و احمد فتاح (کمک مربی) و امین علی‌اکبری به عنوان آنالیزور تیم ملی ب را در بازی‌های کشورهای اسلامی همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال زنان ایران نیز که برای نخستین بار در این بازی‌ها شرکت کرده است، فردا در اولین مسابقه خود به مصاف ازبکستان می‌رود.