جمعه 10 فروردین 1403

بازی‌های کشورهای اسلامی؛ فرنگی‌کاران حریفان خود را شناختند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بازی‌های کشورهای اسلامی؛ فرنگی‌کاران حریفان خود را شناختند

تهران - ایرنا - قرعه نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی های کشورهای اسلامی از ساعت 13 امروز (شنبه) در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود.

در وزن 60 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، امید آرامی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف فواد فاجاری از مراکش می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور سوم و مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان شارشنبکوف از قرقیزستان و یوسوپوف از ازبکستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن 67 کیلوگرم که با حضور 9 نفر برگزار می‌شود، محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با حسرت جعفراف از جمهوری آذربایجان مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان بارحام از عربستان سعودی و نوباتوف از ترکمنستان می‌رود.

در وزن 77 کیلوگرم که با حضور 9 شرکت کننده برگزار می‌شود، امین کاویانی‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با سلیمان‌اف از جمهوری آذربایجان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان بخیت بدر از قطر و لامجد مافی از تونس می‌رود.

در وزن 87 کیلوگرم که با حضور 7 نفر و در دو گروه 4 و 3 نفره به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، امین طاهری به مصاف شیحازبردی اولکوف از ترکمنستان، مهمت کوجوک عثمان از ترکیه، جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان می‌رود.

در وزن 130 کیلوگرم که با حضور 6 نفر و دو گروه 3 نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، علی‌اکبر یوسفی با عثمان ایلدیریم از ترکیه و رومان کیم از قرقیزستان می‌رود.

برچسب‌ها