شنبه 29 اردیبهشت 1403

باید به شخصیت فردی وزیر پیشنهادی کار توجه کنیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
باید به شخصیت فردی وزیر پیشنهادی کار توجه کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید به شخصیت فردی وزیر پیشنهادی کار توجه کنیم. تواضع، عدالت خواهی و پاک دستی ویژگی‌هایی بودند که رئیس جمهور درباره زاهدی وفا آنها را به کار برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الیاس نادران صبح امروز (سه شنبه 12 مهر ماه) در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس با اعلام موافقت خود درباره صلاحیت محمدهادی زاهدی وفا گفت: در مورد زاهدی وفا نکاتی وجود دارد که صلاحیت او را احراز می‌کند. توجه کنیم که صلاحیت او باید مورد بررسی قرار بگیرد. اینکه دعوای خانوادگی بر سر ارث و میراث را در صحن علنی مجلس عنوان کنند آن هم بدون آنکه نظر دستگاه قضائی را بدانند نسبت به مسائل زیادی از جمله صلاحیت دولت و رئیس جمهور در معرفی وزیر مسئله سازی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اینکه گفته شد زاهدی وفا اموالی دارد یا ندارد، اگر ارثیه خانوادگی خود را نابود می‌کرد و فقیر می‌شد خوب و قابل قبول بود؟ باید به شخصیت فردی وزیر پیشنهادی توجه کنیم. تواضع، عدالت خواهی و پاک دستی ویژگی‌هایی بودند که رئیس جمهور درباره زاهدی وفا آنها را به کار برد. نادران عنوان کرد: پژمانفر هم اعلام کرد ادعاهای مطرح شده در کمیسیون اصل 90 بررسی شده و هیچکدام از آنها درست نیست. وی گفت: سه کمیسیون تخصصی مجلس صلاحیت زاهدی وفا را بررسی کردند و همه آنها رأی موافق دادند. نادران اضافه کرد: وظیفه دارم شهادت دهم نزدیک به 10 سفر با آقای زاهدی وفا و خانواده ایشان به زیارت اربعین رفته‌ام. تواضع، بزرگ منشی و خاکی بودن او بسیار قابل توجه بود و اصلاً این طور نبود که احساس شود او فردی سرمایه دار است. نماینده مردم تهران بیان کرد: زاهدی وفا یک عکس در این 10 سفر نداشته که آن را به اشتراک بگذارد و بگوید به سفر اربعین رفته چرا که بنای تظاهر و جار زدن ندارد. باید اینها را ارزش بدانیم و اگر کسی ارث و میراثی به او رسیده و اموال پدری خود را مدیریت می‌کند نباید این موضوع را در گزارشات اثر منفی بدهیم. نادران تاکید کرد: باید شرایط اجتماعی کشور را درک کنیم، امروز همه دنیا همت خود را بر این گذاشته که شکاف‌ها در کشور ما افزایش پیدا کند.