پنج‌شنبه 19 مهر 1403

باید به مردم اعتبار و اعتماد برگردد / دولت اصل 44 را با دقت و احتیاط اجرا کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
باید به مردم اعتبار و اعتماد برگردد / دولت اصل 44 را با دقت و احتیاط اجرا کند

حجت الاسلام سیدمحمد نبی موسوی فرد گفت: اجرای سیاست اصل 44 باید به درستی و با دقت و با استفاده از تجربه کشورهای موفق اجرا شود تا صدمه ای به اقتصاد کشور وارد نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، حجت الاسلام سیدمحمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در نشست با معاون اقتصادی رئیس جمهور و ائمه جمعه خوزستان در اهواز اظهار کرد: نگرانی ما در خصوص مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب در خصوص اصل 44 است که باید به درست اجرا شود.

وی افزود: اجرای سیاست اصل 44 باید به درستی و با دقت و با استفاده از تجربه کشورهای موفق در این طرح اجرا شود تا صدمه ای به اقتصاد کشور وارد نشود. نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: به عنوان‌مثال کارخانه صابون سازی خرمشهر با واگذاری به بخش خصوصی از بین رفت لذا بر اجرای این اصل دولت باید نظارت بیشتری داشته باشد. حجت الاسلام موسوی فرد گفت: مردم به لحاظ روانی در شرایط خوبی نیستند و جو روانی شدیدی بر علیه مسئولان است. وی با تاکید بر اینکه باید برخوردها با محتکران شدید باشد تا دیگر منجر به این خطا نشوند بیان کرد: به عنوان مثال پنج هزار تن برنج و شلتوک در شوشتر احتکار شده بود که باید جلوی محتکران را گرفت. حجت الاسلام موسوی فرد افزود: باید به مردم اعتبار و اعتماد بر گردد، سرمایه ما اعتماد مردم است، در بازار کالای اساسی و به ویژه روغن کمیاب است. نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با بیان اینکه مدیریت آب در کشور بسیار مهم است، بیان کرد: بر توزیع آب در کشور باید مدیریت بیشتری صورت گیرد و در این شرایط به راحتی نمی توان مردم را راضی کرد که شلتوک کشت نکنند. وی افزود: در مناطقی از استان خوزستان با آب کم می توان کشاورزی کرد و در مناطقی که به آب دریا دسترسی دارد صنایع باید از آب دریا استفاده کنند. معاون اقتصادی رئیس جمهور امروز دوشنبه برای بازدید از بندر امام (ره) و حضور در چند نشست ویژه مسائل اقتصادی به خوزستان سفر کرده است. انتهای پیام /