چهارشنبه 18 مهر 1403

باید در هر سنگری قدردان مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی باشیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
باید در هر سنگری قدردان مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی باشیم

حجت‌الاسلام موحد گفت: باید در هر سنگری که هستیم قدردان مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی باشیم و به خاطر کم‌کاری‌ها و نارسایی‌ها از مردم عذرخواهی نماییم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس حجت الاسلام موحد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 11 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت حادثه شاهچراغ گفت: بی‌شک حماسه حضور مردم در مراسم تشییع و وداع با شهدای این حمله تروریستی نشان از انس و الفت و وفاداری مردم نسبت به نظام، انقلاب و رهبری است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید در هر سنگری که هستیم قدردان این مردم بصیر و ولایتمدار باشیم و به خاطر کم‌کاری‌ها و نارسایی‌ها از مردم عذرخواهی نماییم.

وی افزود: دولت و مجلس در خدمت بی‌منت به این مردم قدرشناس سر از پا نشناسند، مردمی که در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام با حضور معنادار و چشمگیر خود نقشه‌های ابلیسی استکبار، صهیونیسم و ایادی منطقه‌ای را نقش بر آب کرده است.

حجت الاسلام موحد بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب بدانند هر چند ما اذعان داریم که کمبودها و نارسایی‌هایی وجود دارد لکن مردم فهیم و بصیر اجازه نخواهند داد بیگانگان و ایادی استکبار جهانی امنیت و آرامش جامعه را مختل نمایند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینجانب ضمن همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای روزهای اخیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت پیشنهاد می‌نمایم روسای محترم قوای سه‌گانه از ظرفیت جامعه نخبگانی حوزه و دانشگاه برای آسیب‌شناسی و مطالعه جامعه‌شناسانه حوادث اخیر بهره ببرند تا نسخه‌ای میدانی و عملیاتی برای عبور از چالش‌ها و خدمت بهتر به مردم ارائه دهند.

موحد افزود: مردم حق دارند از ما مطالباتی داشته باشند اما همین مردم مطالبه‌گر اجازه سوء استفاده و به انحراف کشاندن خواسته‌های خود و تضعیف نیروهای امنیتی و نظامی کشور را نخواهند داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: بی‌شک عاملین و آمرین حادثه تروریستی اخیر با تلاش سربازان گمنام و قوه قضائیه به سزای اعمال خود خواهند رسید و ملت فهیم ایران اجازه تفرقه و نفوذ به صفوف مستحکم خود را نخواهند داد و پای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام همچنان ایستاده‌اند.

انتهای پیام /