دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

با رعایت اخلاق اسلامی دختران کم حجاب را به رعایت حجاب دعوت کنیم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
با رعایت اخلاق اسلامی دختران کم حجاب را به رعایت حجاب دعوت کنیم

معاون اول قوه قضائیه گفت: باید با رعایت اخلاق اسلامی و مهربانی و خوش رویی دختران کم حجاب را به رعایت حجاب دعوت کنیم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: باید با رعایت اخلاق اسلامی و مهربانی و خوش رویی دختران کم حجاب را به رعایت حجاب دعوت کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محفل انس با قرآن با حضور کارکنان و پرسنل دستگاه قضا با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق با اشاره به نهاد مردمی بسیج و فعالیت‌های بسیجیان در دوران پس از انقلاب بیان کرد: ظرفیت‌های بسیج باید به درستی برای مردم تبیین شود.

وی افزود: دستاوردها و خدمات این نهاد مقدس که بیش از 40 سال به صورت مستمر و پایدار و در جهت رفاه مردم و خدمت به آن‌ها در حال انجام است، باید برای همگان تبیین شود.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: چرا بسیج و بسیجی را در این امر خلاصه کنید که صرفاً باید در پایگاه لباس نظامی بپوشند و انجام وظیفه کنند؟ این کار یک امر بسیار خوب و مقدسی است، اما بسیجی صدها وظیفه بر عهده دارد.

وی بیان داشت: در طول 44 سال گذشته بسیج و بسیجی اثبات کرد که در تمام حوادثی که در مرز و بوم اتفاق افتاده است؛ از قبیل: سیل، زلزله، کرونا و حفاظت از ارزش‌ها در خط مقدم بوده و به مردم خدمت کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق تصریح کرد: در ساخت واکسن کرونا بسیج در خط مقدم بوده و برای تحقق و تولید آن کار کرده است. چرا این موضوع را برای مردم تبیین نمی‌کنید؟ انواع واکسن کرونا را همین فرزندان بسیجی شما تولید کردند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه متولیان، کارگزاران، قوه قضائیه و دولت و بسیج این است که در مقولاتی مانند هنجارهای اجتماعی و حجاب فرهنگ سازی و جهاد تبیین کنند و مروج و حافظ ارزش‌های الهی و دینی باشند.

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: مقوله آموزش و تربیت در مدارس موضوع بسیار مهمی است که باید جدی گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق گفت: باید با رعایت اخلاق اسلامی و مهربانی و خوش رویی دختران کم حجاب را به رعایت حجاب دعوت کنیم.