سه‌شنبه 17 مهر 1403

با شرکت اینتر، میلان، یوونتوس، آتالانتا / رسمی: سوپرجام ایتالیا برای پنجمین بار در عربستان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با شرکت اینتر، میلان، یوونتوس، آتالانتا / رسمی: سوپرجام ایتالیا برای پنجمین بار در عربستان

سوپرجام ایتالیا در سال 2025 برای پنجمین بار در عربستان برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اعتراض‌هایی که سال گذشته در ایتالیا به برگزاری سوپرجام این کشور در عربستان انجام شده بود دقایقی پیش وزارت ورزش عربستان سعودی رسما اعلام کرد که سوپرجام آینده ایتالیا هم از تاریخ 2 تا 6 ژانویه 2025 در شهر ریاض این کشور برگزار می‌شود.

درحالیکه نزدیک به سه ماه تا برگزاری سوپرجام ایتالیا باقی مانده، این مسابقات با حضور چهار تیم برگزار می‌شود: اینتر، میلان، یوونتوس و آتالانتا.

اینتر به عنوان قهرمان سری آ، میلان به عنوان تیم دوم لیگ، یوونتوس به عنوان قهرمان جام حذفی و آتالانتا به عنوان نایب‌قهرمان جام حذفی در این دوره از سوپرجام حضور دارند.

عربستان تا کنون میزبان چهار دوره از سوپرجام ایتالیا بوده است. اولین نسخه در سال 2018 در شهر جده انجام شد و یوونتوس در فینال با شکست دادن میلان به قهرمانی رسید. یک سال بعد سوپرجام به ریاض منتقل شد و لاتزیو با شکست دادن یووه جام را بالای سر برد. دوره سوم بعد از همه‌گیری کرونا در سال 2022 برگزار شد و اینتر بعد از پیروزی در دربی مقابل میلان موفق شد به قهرمانی برسد. دور قبلی هم سال گذشته با پیروزی اینتر مقابل ناپولی به پایان رسید.

این دوره از سوپرجام ایتالیا برای فوتبالدوستان ایرانی جذابیت ویژه‌ای دارد. اینتر در این دوره با ستاره ایرانی‌اش مهدی طارمی پا به تورنمنت سوپرجام می‌گذارد.

با شرکت اینتر، میلان، یوونتوس، آتالانتا / رسمی: سوپرجام ایتالیا برای پنجمین بار در عربستان 2