دوشنبه 9 مهر 1403

با نقش‌آفرینی مدافعین و بازیکنان جوان؛/ سوپرگل‌ها: شوت، کاشته، والی و سراسر زیبایی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با نقش‌آفرینی مدافعین و بازیکنان جوان؛/ سوپرگل‌ها: شوت، کاشته، والی و سراسر زیبایی!

بررسی 10 گل برتر در پنج هفته ابتدایی لیگ نشان می‌دهد که در همین ابتدای فصل، شاهد گل‌های متنوع و زیبایی بوده‌ایم.

به گزارش ''ورزش سه''، با شروع لیگ بیست و چهارم، از همان هفته‌های ابتدایی شاهد به ثمر رسیدن گل‌های بسیار زیبایی بودیم. گل‌هایی که با نقش‌آفرینی پررنگ مدافعین و بازیکنان جوان همراه بود. چند شوت از راه دور، کاشته‌های تماشایی، ضربه‌های والی و حتی گل ریاض محرزی! در این میان البته گل های زیبا با ضربه سر هم داشتیم، مثل گل شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس که در هفته دوم لیگ برتر به ثمر رسید اما در نهایت با نظر کارشناسان 10 گل به عنوان برترین گل‌های پنج هفته ابتدایی لیگ انتخاب شدند. شما مخاطبین ورزش سه بعد از تماشای این گل‌ها می توانید به صفحه اصلی سایت ورزش سه مراجعه کنید و به گل منتخب خود رای دهید.

ویدئو: 354548

- رضا غندی‌پور به استقلال

حرکت تماشایی رضا‌غندی پور، مهاجم 18 ساله ملوان و نفوذ او به عمق مدافعین استقلال، یکی از زیباترین گل‌های این فصل را رقم زده است. غندی‌پور با حرکت تکنیکی و دریل دو مدافع استقلال، سید حسین حسینی مبهوت مهارت خودش کرد و مانع پیروزی این تیم مقابل ملوان شد.

- مهدی هاشم‌نژاد به هوادار

مهدی هاشم‌نژاد، وینگر 22 ساله تراکتور زننده یکی دیگر از گل‌های فصل تا به اینجای رقابت‌ها بوده است. او بعد از دریافت توپ خودش را به محوطه جریمه تیم هوادار رساند و در مقابل پنج مدافع این تیم شوتی مهار نشدنی و زیبا را وارد دروازه آرشا شکوری کرد.

- عیسی مرادی به آلومینیوم اراک

عیسی مرادی، مهاجم فصل گذشته سپاهان و کنونی مس رفسنجان با فرار از تله آفساید گیری مدافعین آلومینیوم، شوتی سنگین و مهارنکردنی را به سمت دروازه این تیم روانه کرد و البته در این مسابقه با به مر رساندن دو گل، ستاره تیمش بود.

- تیوی بیفوما به استقلال تهران

تیوی بیفوما را باید آغازگر بحران‌های استقلال در فصل جاری دانست. وینگر اهل کنگو استقلال خوزستان در مصاف با استقلال تهران در دقیقه 80 با یک کاشته زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه سید حسین حسینی را باز کرد.

- حامد پاکدل به استقلال تهران

حامد پاکدل، مهاجم باتجربه نساجی در مصاف با استقلال گلی ریاض محرزی به ثمر رساند. او شوتی که مهرداد رضایی به سمت دروازه سیدحسین حسینی شلیک کرده بود را در میانه راه به سبک ریاض محرز با پشت پا قطع کرد و ضربه او به زیبایی وارد دروازه استقلال شد.

- محمد کریمی به ملوان

کاپیتان سپاهان با شوتی سرکش و تماشایی از فاصله دور، حبیب فرعباسی را مبهوت مهارت خودش کرد. کریمی با این گل تنها شکست این فصل ملوان را به این تیم تحمیل کرد.

- محمد رضا رضایی به شمس‌آذر

ضربه سهمگین و غیرقابل پیش‌بینی محمدرضا رضایی، مدافع میانی 23 ملوان به سمت دروازه تیم سابقش، یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران بوده است. او کمتر از 10 دقیقه بعد گل دوم ملوان را وارد دروازه حریف کرد و با دبل در این مسابقه، ستاره بی‌چون و چرای میدان بود.

- آریا یوسفی به ذوب‌آهن

مدافع 22 ساله سپاهان در مصاف با ذوب‌آهن روی یک همکاری عالی با هم‌تیمی‌هایش، دروازه حریف را فرو ریخت. او بعد از دریافت پاس عالی و سرتوپ زیبا موفق شد با یک شوت دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

- محمد پاپی به سپاهان

محمد پاپی با یک شوت سهمگین از پشت محوطه جریمه گلی تماشایی را وارد دروازه پیام نیازمند کرد. نکته قابل توجه در خصوص ضربه پاپی، سرپرب بودن و یا اصطلاحا والی زدن این شوت بود که بدون لحظه‌ای درنگ به سمت دروازه پیام نیازمند رفت.

- عارف حاجی‌عیدی به نساجی

هافبک 25 ساله نساجی با یک شوت سنگین از پشت قوس محوطه جریمه و با فاصله زیاد توپ را به سمت دروازه نساجی شلیک کرد و توپ او به تور دروازه حریف چسبید. شوت حاجی‌عیدی هم از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران در پنج هفته ابتدایی بوده است.