یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بجنورد

بجنورد

وب‌گاه خبر آنلاین

تدارک چنین نشستی مشکلات فراوان داشت و جمع کردن همکاران ارجمند من از حوزه های پژوهشی متعدد امری دشوار بود که با سعی بسیار، محقق شد. علاوه بر تنوع تخصصی، تنوع سنی نیز لحاظ شد تا استادانی از دو نسل متفاوت در جوار هم قرار گیرند. حضور یکایک این اهالی فضل سزاوار قدردانی است. خاصه اینکه محوریت مشترکی چون «در هوای حق و عدالت» و آرای استاد موحد را بر ضمیر داشته است. بسیار مهم خواهد بود آرای...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دبیر انجمن کوراش گفت: مسابقات لیگ باشگاه های کوراش جهان اردیبهشت ماه 1403 به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از انجام عملیات زمستانی در معابر این شهر خبر داد و گفت: این عملیات از شب گذشته که بارش برف شدت گرفت، آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیش از 56 میلیارد تومان اعتبار شهرداری بجنورد برای اجرای پروژه‌های سکونتگاه‌های غیر رسمی از محل آیین نامه اجرایی بنده به تبصره 11 قانون بودجه 1402 تصویب شد.

خبرگزاری تسنیم

چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و هشتمین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان جهان اسلام در حال برگزاری است اما انتقادها از عدم پخش افتتاحیه مسابقات در شبکه قرآن شروع شد؛ شبکه‌ای که فلسفه وجودی‌اش پرداختن به چنین رویدادهای مهم عرصه قرآنی کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با دستور رئیس جمهور؛ عملیات اجرایی ساخت 60 هزار واحد مسکونی دانشگاهیان در سراسر کشور آغاز شد و سهم خراسان شمالی یک هزار واحد مسکونی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار خراسان شمالی از مرحله کشوری بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت در رشته تاسیسات الکتریکی به میزبانی استان در شهرستان جاجرم بازدید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران چهار نفر اعضای باند خانوادگی که به شکل حرفه‌ای اقدام به پرت کردن حواس فروشنده و سرقت اموال مغازه می‌کردند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعلام اسامی نامزدهای حوزه انتخاباتی استان تهران برای انتخابات مجلس خبرگان و انتشار لیست کاندیداهای جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان در سراسر کشور، اعلام سرلیستی یک تشکل اصلاح‌طلب از جمله اخبار انتخاباتی امروز - پنجشنبه 26 بهمن 1402- بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری زنی 30 ساله خبر داد که با آبمیوه و اسپری بیهوش کننده اقدام به سرقت اموال مالباختگان می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی، گفت: فعالیت تمامی جایگاه‌های عرضه CNG در سراسر استان به مدت 24 ساعت تعطیل شد، همچنین فعالیت سالن‌های ورزشی و فرهنگی سطح استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وب‌گاه الف

به دلیل اُفت فشار گاز در خراسان‌شمالی گاز صنایع، اداره‌ها، مکان‌های ورزشی و سی. ان. جی‌های خراسان‌شمالی قطع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از حمایت تسهیلاتی از بیش از 600 بیمار سرطانی و خاص در استان طی سال جاری خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای عالی اصلاحات در استان خراسان شمالی: با مشارکت بالا جلوی تعداد اندک نفوذی که با ادعای تحریم انتخابات قصد برهم زدن چهره اصلاحات را دارند خواهیم گرفت.

خبرگزاری میزان

چهل‌وپنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی سراسری مردم ایران روز یکشنبه 22 بهمن 1402 در شهر‌های بجنورد، مشهد و زاهدان برگزار شد.