چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

بجنورد

بجنورد

وب‌گاه خبر آنلاین

پرونده انتخابات مجلس دوازدهم در مرحله اول بسته شد و تکلیف 21 حوزه انتخابیه در اردیبهشت ماه سال آینده مشخص خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرونده انتخابات مجلس دوازدهم در مرحله اول بسته شد و 41 کاندیدای لیست صدای ملت از میان 165 کاندیدای این لیست در سراسر کشور، به طور قطعی وارد بهارستان دوازدهم شوند.

وب‌گاه فرارو

در دامنه‌های کم ارتفاع البرز، راه قزوین به رشت، اطراف رودبار، اطراف تهران و کرج، اطراف رشت، لاهیجان، فارس، بلوچستان، آبادان و نواحی کوهستانی خراسان بین بجنورد و مشهد، فریمان و بسیاری از مناطق دیگر ایران پراکندگی دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - «میثم قشلاقی» پدیده بوکس کشور و معروف به تایسون ایرانی این روزها در رینگ مسابقات جهانی ایتالیا (گزینشی المپیک پاریس) با مشت های پر قدرتش به دنبال تحقق رویای خود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج اولیه انتخابات مجلس دوازدهم و ششم مجلس خبرگان اعلام شد. این انتخابات میزبان اتفاقات غیر‌منتظره‌ای بود؛ از حذف آملی لاریجانی از مجلس خبرگان تا ناکامی محمدرضا باهنر در کسب کرسی مجلس دوازدهم. اما شگفتی‌های انتخابات به همین جا ختم نشد و چهره‌های موثر دیگری از حضور در پارلمان بازماندند. البته چهره‌های جدیدی هم جایگزین شدند که بعضا دارای شهرت سیاسی و اجتماعی هستند. دنیای اقتصاد: روز...

وب‌گاه خبر آنلاین

استان مرکزی 7 کرسی در مجلس دارد که با توجه به اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، منتخبان این استان با رای اکثریت به مجلس راه یافتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته نتایج اولیه انتخابات مجلس دوازدهم و ششم مجلس خبرگان اعلام شد. این انتخابات میزبان اتفاقات غیر‌منتظره‌ای بود؛ از حذف آملی لاریجانی از مجلس خبرگان تا ناکامی محمدرضا باهنر در کسب کرسی مجلس دوازدهم. اما شگفتی‌های انتخابات به همین جا ختم نشد و چهره‌های موثر دیگری از حضور در پارلمان بازماندند. البته چهره‌های جدیدی هم جایگزین شدند که بعضا دارای شهرت سیاسی و اجتماعی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از 208 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی در 187 حوزه نتایج نهایی و 201 منتخب مشخص شده است.

وب‌گاه گسترش

روز گذشته، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهدی شهریاری و سیدمحمد پاکمهر از حوزه انتخابیه بجنورد راهی بهارستان شدند.

خبرگزاری مهر

شمارش آرا از شب گذشته آغاز شده است و بر این اساس آمار انتخابات در هر حوزه انتخابیه اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با پایان رأی‌گیری برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان رأی‌گیری برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا از ساعاتی پیش آغاز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضور گسترده مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان حماسه ای دیگر در دفتر انقلاب به ثبت رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج غیررسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه های انتخابیه استان همدان منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عابدین عابدی مقدم، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی در جلسه «تبیین مسائل روز و نقش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات» که با حضور امدادگران کمیته امداد در محل اداره کل این نهاد برگزار شد گفت: انتخابات برگ برنده برای هر کشوری برای حفظ نظام است.