یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بجنورد

بجنورد

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد. به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد. به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا 8 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

به گفته مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حزب اعتماد ملی در بیانیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حزب اعتماد ملی با انتشار بیانیه‌ای اسامی کاندیدا‌های مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب اعتماد ملی در بیانیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس مشخص کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با تسنیم از انتشار فهرست نامزدهای مورد حمایت حزب متبوعش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

قاچاقچی چوب‌های جنگلی به پرداخت چهار میلیارد و 817 میلیون ریال جزای نقدی از سوی تعزیرات محکوم شد.

وب‌گاه الف

حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این‌که تعداد ناوگان هوایی ایران 34 فروند است، گفت: هما با هواپیماهای ATR به 14 شهر کم‌برخوردار پرواز دارد.

وب‌گاه الف

شورای ائتلاف بزرگ فرهنگیان کشور فهرست کاندیداها خود در برخی از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

صبح امروز واژگونی یک کامیون سوخت‌بر در محدوده تونل باباامان بجنورد، باعث مسدودشدن جاده بجنورد به مشهد و ترافیک شدید در این مسیر شد. هم‌اکنون جاده بازگشایی شده و تردد روان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پاسخ به سفر استاندار خراسان شمالی به ترکمنستان و با دعوت رسمی محمدرضا حسین نژاد، استاندار استان آخال ترکمنستان به همراه هیئتی مرکب از مقامات دولتی و تجار و صنعتگران ترکمنستان به استان خراسان شمالی سفر کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا علیان‌زادگان، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به افتتاح دو خوابگاه جدید این بنیاد در روز‌های آینده گفت: با بهره‌برداری از دو خوابگاه دخترانه دیگر در دانشگاه همدان که به نام بانوی مجاهد مرضیه حدیدچی (دباغ) نام‌گذاری شده است، تعداد 500 دانشجوی دختر فرصت اسکان و بهره‌گیری از امکانات این خوابگاه‌های باکیفیت را پیدا می‌کنند. علیان‌زادگان...