دوشنبه 26 شهریور 1403

بدون شکست مقابل مربیان ایرانی و بازی‌های خانگی:/ رکوردهای منحصر به فرد نکو، عصای دست او نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بدون شکست مقابل مربیان ایرانی و بازی‌های خانگی:/ رکوردهای منحصر به فرد نکو، عصای دست او نیست!

جواد نکونام با چند رکورد منحصر به فرد در آستانه جدایی قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی زمزمه‌های جدایی نکونام از استقلال شنیده می‌شود که از از زمان حضور در استقلال مقابل مربیان ایرانی هنوز شکستی را تجربه نکرده است و اولین و آخرین شکست او مقابل مورایس و میودراگ بوژوویچ رقم خورده است.

نکونام یک رکورد منحصر به فرد دیگر هم در اختیار دارد و هنوز در هیچ بازی خانگی‌ای شکست نخورده است، دو شکست او با استقلال در اصفهان و خوزستان رقم خورده و اگر جدایی او از استقلال قطعی شود بدون تجربه شکست در بازی‌های خانگی این تیم را ترک خواهد کرد!

جواد نکونام شرایط عجیبی را در استقلال تجربه می‌کند، او فصل گذشته توانست بهترین نایب قهرمان تاریخ لیگ برتر باشد و بالاترین امتیازی که تیم دوم جدول کسب می‌کند را به دست آورد.

باید دید درنهایت سرنوشت جواد نکونام به چه شکل پیش خواهد رفت، شاید او اولین مربی‌ای باشد که رکوردهای مثبت و ماندگاری که ثبت کرده در ابقای او نتواند کمکش کند و در حالی که بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت، سودای قهرمانی با استقلال در لیگ برتر را در سر داشت، از این تیم جدا شود و حتی فرصت حضور در لیگ نخبگان را هم پیدا نکند.

استقلال بعد از چندین فصل حضور در لیگ آسیایی را تجربه می‌کند و این فرصت ویژه‌ای برای نکونام و شاگردانش بود تا انگیزه‌های خود را در این مسابقات نشان دهند و شکست تلخ مقابل استقلال خوزستان را فراموش کنند.