سه‌شنبه 29 اسفند 1402

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه الف

در حالی که دولت سیزدهم وارث 240 هزار واحد مسکن مهر تکمیل نشده از دولت قبل است، تاکنون 124 هزار واحد (معادل بیش از نیمی از آنها) در کل کشور به بهره‌برداری رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در ایام نوروز با توجه به افزایش تقاضا، پرواز‌های فوق‌العاده در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری دانشجو

مرتضی عزتی اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص نوسانات اخیر نرخ دلار غیررسمی اظهار کرد: بالا رفتن نرخ ارز چندین عامل دارد که یکی از آن‌ها افزایش تقاضای ارز در پایان سال برای واردات است. مورد بعدی تسویه حساب‌های پایان سال و همچنین تقاضای ارز برای سفر‌های نوروزی است که همه این عوامل در مجموع سبب افزایش قیمت ارز‌های خارجی در بازار آزاد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با رایزنی‌های فشرده و هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه، احکام رتبه‌بندی برای 5306 نفر دیگر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش دیروز (دوشنبه 28اسفندماه) صادر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شریانی و غیرشریانی کشور در آخرین روز سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش آبزیان: سود منطقی قیمت ماهی از مزرعه تا بازار 35 درصد است. اما در حال حاضر، شاهد اختلاف قیمت 400 درصدی برای ماهی‌های جنوب هستیم. مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش آبزیان: سود منطقی قیمت ماهی از مزرعه تا بازار 35 درصد است. اما در حال حاضر، شاهد اختلاف قیمت 400 درصدی برای ماهی‌های جنوب هستیم. به گزارش عرشه آنلاین؛ ارسلان قاسمی با بیان اینکه مشکلی از لحاظ تولید...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور گفت: نباید مسافرین ما با یک قیمت‌های افسارگسیخته مواجه باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در جلسه با وزیر کشور و معاون گردشگری از آمادگی کامل برای میزبانی از گردشگران دریایی خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت ویلا در تعطیلات نوروزی با وجود رکودی که در بازار مسکن وجود داشته، بررسی ها نشان می‌دهد، رکود معاملات ویلا در 1402 از رکود معاملات مسکن در تهران طی همین سال، سنگین تر بوده است. قیمت ویلا در تعطیلات نوروزی با وجود رکودی که در بازار مسکن وجود داشته، بررسی ها نشان می‌دهد، رکود معاملات ویلا در 1402 از رکود معاملات مسکن در تهران طی همین سال، سنگین تر بوده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ امسال،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه بازدید پایان سال از خزانه داری کل کشور، با اشاره به وضعیت متغیر‌های کلان اقتصاد کشور در آغاز سال 1402 اظهار کرد: در ابتدای فروردین سال 1402 شاهد تورم نقطه به نقطه بیش از 50 درصد بودیم و به دنبال نرخ رشد 4 درصدی سال 1401 هدفگذاری دولت این بود که هم نرخ رشد اقتصادی در سال 1402 افزایش پیدا کند و هم تولیدات صنعتی،...

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با رایزنی های فشرده و هماهنگی های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه، احکام رتبه‌بندی برای 5306 نفر دیگر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش دیروز (دوشنبه 28 اسفندماه) صادر شد.

وب‌گاه گسترش

نایب رییس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران درباره دستمزد بیان کرد که دستمزد فعلی قادر به تأمین نیازهای غذایی خانوارهای کارگران نیست، بدون اینکه به اقلام غیر خوراکی اشاره کنیم. او توصیه کرد که روش فعلی تعیین دستمزد باید تغییر کند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال 99 در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی 7.5 میلیارد دلار، رشد اقتصادی 4.2 درصد بود. در حالی‌که امسال با شرایط سهل صادرات نفت، درآمد نفتی بیش از 30 میلیارد دلار بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

به دنبال واریز سود سهام عدالت مرحله دوم مشخص شد که برخی افراد در این مرحله سود کمتری نسبت به آنچه مقرر شده بود دریافت کردند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس بررسی گزارش آمار مرکز آمار ایران، افزایش 3.3 درصدی قیمت متوسط مسکن در شهر تهران در طول ماه بهمن امسال مشاهده شده است.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش با بیان اینکه سرانه ورزشی در این جزیره به 11 متر مربع رسیده است، گفت: این رقم حدود 11 برابر متوسط کشوری و 4.5 برابر میانگین استاندارد بین المللی است.