شنبه 8 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

بررسی روند شدت مصرف انرژی در ایران و جهان طی 30 سال گذشته نشان می‌دهد درحالی که جهان به سمت کاهش شدت مصرف انرژی حرکت کرده، این مسیر در ایران بالعکس طی شده و بر خلاف جهان، به سمت افزایش شدت مصرف انرژی حرکت کرده‌ایم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران 42 میلیون و 200 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مادام که یکان‌یکان مردم به اندازه وسع خود در مقابل سخنان غلط برخی رجال سیاسی واکنش نشان ندهند؛ بیشتر شدن سرعت حل مشکلات با چالش مواجه خواهد بود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی گزارش می دهد. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی گزارش می دهد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به منظور بررسی ارائه گزارش اقدامات به‌عمل آمده در راستای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری این هفته مهمان کمیسیون اجتماعی مجلس است.

وب‌گاه گسترش

خضریان بیان کرد: ما در انتظار نتیجه و عقب‌نشینی شورای نگهبان هستیم و پس از تایید و تصویب نهایی طرح، قصد داریم آن را به مراحل اجرا و اجرایی سازی ببریم. این طرح به عنوان یک ابزار قدرتمند در بهبود و تنظیم بازار زمین، مسکن و اجاره‌های مسکونی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین شیب نزولی را در پیش گرفت و ارزش هر واحد آن به 63,013 (شصت و سه هزار و سیزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.22 درصدی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا در بازار جهانی تقریبا بدون تغییر، روی عدد 2 هزار و 338 دلار ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی ثبات را تجربه کرده است و به 42,150,000 (چهل و دو میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، بدون تغییر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا عقب نشینی کرده است و ارزش هر گرم به 3,501,800 (سه میلیون و پانصد و یک هزار و هشتصد) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.93 درصدی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.24 درصد افزایش به 2337 دلار و 96 سنت رسید.

وب‌گاه الف

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی 10 ساله زمانبر است، گفت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود و چند سال متمادی تورم بالای 40 درصد را تجربه کرد، اما با روی کار آمدن دولتِ مردمی تمام این ها ساماندهی شد و نرخ تورم و رشد نقدینگی به شدت کاهش یافت.

وب‌گاه الف

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و و پیمانی با تأکید بر ضرورت داشتن امنیت شغلی گفت: با کارگر ماهر و تحصیلکرده ما بخاطر فقدان امنیت شغلی مانند کارگر ساده و بدون تحصیل پس از بیست سال برخورد می‌شود و شان جامعه کارگری با نبود امنیت شغلی زیرسوال است.