شنبه 6 مرداد 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: 88 هزار میلیارد تومان درآمد بیمه‌ای جدید به منابع سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه و سن صندوق حدود 2 سال جوان‌تر شد.

وب‌گاه گسترش

علیرضا حیدری گفت: یکی از کلیدهای حل مشکل سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی در آینده و یا کاهش حجم مشکلات آن‌ها، بحث اصلاح نظام حکمرانی درون سازمان و مقید کردن این نظام حکمرانی به رعایت شاخص‌های مربوط به حیات و ممات این مجموعه است. آنچه امروز می‌بینیم این است که تغییرات حاکمیتی در حوزه سرمایه‌گذاری، تولیدی، درمان و بیمه‌ای افق سازمان تامین اجتماعی را تار کرده زیرا شیوه مشارکت...

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری گفت: جنایات صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا تشدید و تلاش‌های بین‌المللی برای آتش‌بس را به شکست کشانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک سرخ‌ها از این تیم جدا شد و قصدی نیز برای مذاکره و گفتگوی مجدد برای ادامه همکاری ندارد دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک سرخ‌ها از این تیم جدا شد و قصدی نیز برای مذاکره و گفتگوی مجدد برای ادامه همکاری ندارد به گزارش عرشه آنلاین، بعد از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، طی هفته‌های اخیر صحبت زیادی درباره احتمال بازگشت دوباره وی به پرسپولیس شکل گرفته بود. موضوعی که...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست ریاست جمهوری، تشکیل «کارگروه پیگیری اجرای اصول اقتصادی قانون اساسی» را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

وام ازدواج 1403 به عنوان یکی از انگیزه‌های مهم برای شروع زندگی مشترک جوانان، با شرایط و مبلغ جدید اعلام شد. جزئیات این وام و نحوه دریافت آن از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کرج یکی از کلانشهرهای کشور است که طی سال‌های گذشته تورم چشمگیری در حوزه مسکن پیدا کرده است. گزارش مرکز آمار ایران از تورم مسکن طی بهار 1400 تا بهار 1402 حاکی از افزایش قیمتی بیش از 155 درصد در استان البرز است. اما اکنون برای خرید خانه در شهر کرج چقدر باید هزینه کرد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت ها در بازار شیب نزولی را تجربه کردند و قیمت درهم امارات در جریان معاملات بازار همچنان در کانال 15 هزار تومان نوسان داد و با نوسان در محدوده رنج، 15940 تومان قیمت گذاری و معامله شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: در راستای اجرای سیاست محدودسازی تخصیص ارز ترجیحی، بیش از 485 قلم کالا از شمول ارز 28500 تومانی خارج شده‌اند. این اقدام از سال گذشته آغاز شده و به تدریج اجرا می‌شود. لیست کامل این کالاها به زودی منتشر خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاداش جذاب همستر کامبت از طریق کد مورس را از دست ندهید. برای دریافت پاداش یک میلیون سکه‌ای کد مورس دستور زیر عمل کنید. پاداش جذاب همستر کامبت از طریق کد مورس را از دست ندهید. برای دریافت پاداش یک میلیون سکه‌ای کد مورس طبق فرمول عمل کنید. کد مورس امشب همستر کامبت امشب کافیه گزینه Daily cipher رو انتخاب کنید تا وارد بخش موردنظر شده و TRUST را وارد کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از مدت‌ها قبل یک تیم عربستانی برای جذب اوستون اورونوف اقدام کرده و البته هنوز هم امیدوار است ستاره ازبک پرسپولیس را شکار کند. از مدت‌ها قبل یک تیم عربستانی برای جذب اوستون اورونوف اقدام کرده و البته هنوز هم امیدوار است ستاره ازبک پرسپولیس را شکار کند. بعد از جدایی مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و احتمالاً علیرضا بیرانوند و البته توافق نکردن با محمدحسین اسلامی، محمدرضا آزادی، علی علیپور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز دوشنبه 25 تیر 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز دوشنبه 25 تیر 1403 ارائه شده است. دوشنبه, 25 تیر 1403(سرطان) - سال نهنگ /9 محرم 1446 ه. ق /26 حزیران 2335 رومی /15 ژوئیه 2024 م

خبرگزاری مهر

سرپرست ریاست جمهوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در سایه سکوت و انفعال مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی را محکوم کرد.