دوشنبه 16 مهر 1403

برای نفوذ در قلب ها باید خود اهل عمل باشیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
برای نفوذ در قلب ها باید خود اهل عمل باشیم

اگر می‌خواهیم در عمق جان و قلب مخاطبان نفوذ کنیم باید در وهله اول خودمان اهل عمل باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در جلسه بصیرت دینی و انقلابی رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های انتظامی سراسر کشور گفت: اگر می‌خواهیم در عمق جان و قلب مخاطبان نفوذ کنیم باید در وهله اول خودمان اهل عمل باشیم. با عمل، دیگران را به خوبی‌ها دعوت کنیم؛ مخاطبین با چشم از ما کار و تلاش بیشتر و بهره‌ی کم ببینند.

حجت الاسلام ادیانی افزود: البته اینکه اگر بنا باشد همیشه از انسان خوبی و مکارم الاخلاق ساری و جاری شود باید اهل مراقبت و معنویت و حلم باشد و مکارم الاخلاق را در وجود خودش نهادینه کند. مقبولیت و محبوبیت ما به اندازه معنویت و میزان ارتباط ما با خدا و خدمتگزاری صادقانه و بی منت است و همه مسؤلین و کارگزاران باید از این فرصت مسؤلیت برای گره گشایی از مشکلات مردم قدم برداریم.

ادیانی گفت: امروز دشمن با همه ابزار و امکانات به صحنه آمده و همه توانایی‌های پولی ورسانه‌ای و تبلیغاتی خود را برای ضربه زدن به نظام و ناامید کردن مردم و ناکارآمدی نظام به کار گرفته است و شبانه روز مشغول تحریف حقایق شایعه پراکنی و دروغ پردازی و علیه نظام اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در ادامه افزود: دشمنان چشم دیدن پیشرفت و ترقی و آرامش کشور را ندارند و تلاش دارند کشور ما را بی ثبات کنند، اما با لطف و مدد الهی و هدایت‌های پیامبر گونه و حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری بی نظیر مردم عزیز و فداکاری و ایثارگری و رصد اطلاعاتی نیرو‌های انتظامی امنیتی بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی