شنبه 14 مهر 1403

برای چندمین بار عذرخواهی می‌کنم / ربیعی: شعار علیه تیم زود بود ولی قبول!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای چندمین بار عذرخواهی می‌کنم / ربیعی: شعار علیه تیم زود بود ولی قبول!

سرمربی تیم ذوب اهن اصفهان در مورد شکست چهار گله مقابل آلومینیوم اراک صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم ذوب آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با شکست 4 بر صفر برابر آلومینیوم اراک، برای دومین هفته متوالی شکست خورد و اکنون دومین شکسته لیگ بیست و چهارم را برابر نماینده اراک تجربه کردند. محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پایانی بازی در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و این پیروزی را به تیم آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم. جا دارد از هواداران ذوب آهن بابت باخت امروزمان عذرخواهی کنم و کما اینکه سال گذشته هم بود اما در نهایت آن چیز که باید در پایان فصل اتفاق می‌افتاد، افتاد. قبول داریم نمایش امروز ما نمایش خوبی نبود و روز خوب ما نبود. این پیروزی را به آلومینیوم اراک هم تبریک می‌گویم و در نیمه دوم در بحث انتقال خیلی خوب کار کردند و در ضد حملات موفق عمل کردند و به ما گل هم زدند. می‌توانم الان اینجا بهانه زیاد بیاورم ولی واقعیت این است که بازی را باختیم و باید به حریف احترام بگذاریم. می‌توانیم استدلال‌هایی داشته باشیم که در نتیجه اثرگذار بوده اما از نظر خودم، حالت کسی را دارد که شکست خورده و فایده ندارد. از تمامی کسانی که ذوب آهن را دنبال می‌کنند و متعصب هستند، عذرخواهی می‌کنیم و این قول را می‌دهیم که با تلاش بیشتر جبران خواهیم کرد.

محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در اشاره به وضعیت تیمش در این 2 هفته گفت:  ما بازی بدی را در اهواز انجام ندادیم. ما می‌توانستیم در نیمه اول بازی با فولاد خوزستان برنده باشیم اما گل نزدیم و در نیمه دوم آنها گل زدند و برنده شدند. فرصت های ما بیشتر از فولاد بود ولی آنجا هم بازی خوبی بود. ما الان 2 شکست متوالی داریم که بابتش عذرخواهی می‌کنم. سعی می‌کنم با تحقیق و تحلیل بیشتر استدلال بیاورم.

ویدئو: 354934

سرمربی ذوب آهن درباره کیفیت زمین فولادشهر خاطرنشان کرد: در مورد زمین صحبت نمی‌کنم. اگر زمین مسابفه ناهموار باشد، بیشتر به تیم مهمان کمک می‌شود. به هر حال به آنها تبریک می‌گویم.

ربیعی تاکید کرد: من این را قبول دارم که می‌شد اگر ما ریسک کمتری داشتیم، بازی را با گل های کمتری می‌باختیم. وقتی 2 گل خوردیم، باید ریسک کنیم. طبیعی است فرصت ضدحمله بزنیم و گل چهارم را ما وقتی خوردیم که آقای قریشی هم به حمله برده بودیم. این اتفاق را قبول دارم و به ضرص قاطع می‌گویم این باخت تحت هر عنوان تقصیر هیچکس نیست و مسئولیت این شکست تقصیر هیچ فرد و هیچ شخص نیست. باخت یک مسئول دارد که آن هم من هستم که اینجا نشستم. وقتی می‌بریم، می‌گویم تیم برده اما وقتی می‌بازیم، من باختم!

وی افزود: باخت برای من است. سعی می‌کنیم با کمک و همیاری تیمم از این شکست دربیاییم. اصلا نمایش خوبی نداشتیم و چندمین بار عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم در مدتی کم شرایط را جبران کنیم.

ربیعی در مورد بحث جوان‌گرایی تیمش گفت: این گل دوم خوش تایم بود و ما در آن زمان ده نفره بودیم و گریگول تازه مصدوم شده بود. ما امروز از 4 گلی که خوردیم، سه گل زمانی بود که بازیکنان جوان ما مالکیت داشتند و کنترل داشتند و خواستند دریبل بزنند، که توپ را لو دادند و گل خوردند. به هر حال گل چهارم که اسماعیلی لو داد، این بچه 21 ساله‌ست و جوان است و باید این اشتباهات را بکند. این اتفاقات رخ می‌دهد و تاوانش را من باید برعهده بگیرم.

او ادامه داد: در گذشته توانستیم به فضل الهی و به کمک هواداران و مردم اصفهان، از فراز و نشیب گذر کنیم. انتظار نداشتم در هفته هفتم حرفی زده شود اما من به آنها حق می‌دهم چون آنها را دوست دارم. اگر امروز نمایش تیم باعث ناراحتی شده اما توانستیم در سال گذشته بهترین نتایج چند سال اخیر را بگیریم. توقع را از این تیم با بضاعتش تنظیم کنیم. یک روز که پیروز باشیم حرف می‌زنم و الان حرفی بزنم، می‌شود توجیه. ما امروز مقابل آلومینیوم اراک تنبیه شدیم. گل های خوبی زدند و ما این باخت را قبول داریم.

ربیعی در مورد شروع دوباره تمرینات تیمش گفت: این زمان فیفادی است و تیم را می‌بینید. الان ناراحت است. ما در اصفهان تمرینات را ادامه خواهیم داد و 2 روز استراحت کنیم، می‌آییم برای دور جدید تمرینات. انشالله بتوانیم نقاط ضعمان را برطرف کنیم. ما در جلوی زمین ضعف داریم و من بارها این حرف را تکرار کردم. ما امسال تا حد توان از شأن و منزلت باشگاه ذوب آهن دفاع خواهیم کرد.

سرمربی ذوب آهن در ادامه صحبت هایش تصریح کرد: نمودار سینوسی برای 70 تا 80 درصد تیم‌های لیگ وجود دارد و برد، باخت و مساوی پیش می‌آید، این هم به دلیل این است که به محتوای تاکتیکی و فنی برمی‌گردد. اینکه بگوییم یک ریتم یکنواخت بد را نمی‌خواهیم ادامه دهیم اشتباه است و باید این روند این دو شکست را قطع کنیم.

برای چندمین بار عذرخواهی می‌کنم / ربیعی: شعار علیه تیم زود بود ولی قبول! 2