یک‌شنبه 15 مهر 1403

برباتوف: با شرایط جدید، قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان محتمل‌تر است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برباتوف: با شرایط جدید، قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان محتمل‌تر است

تهران - ایرنا - ستاره اسبق باشگاه منچستریونایتد با حمایت از بایرن مونیخ برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری گفت که به دلیل اینکه بوندسلیگا زودتر از سایر لیگ‌های اروپایی شروع شده است، باواریی‌ها برای قهرمانی گزینه محتمل‌تری هستند.

«دیمیتار برباتوف» در گفت و گو با Betfair گفت: در مورد لیگ قهرمانان این فصل و در صورت پیگیری آن، با توجه به شرایط نظرم روی قهرمانی بایرن است.

مونیخی‌ها در فوریه و پیش از تعلیق شدن رقابت‌ها به دلیل پاندمی کرونا، در دیدار رفت مرحله یک هشتم چلسی را با سه گل مغلوب کردند.

وی ادامه داد: شاید به این دلیل که زیاد رقابت‌های بوندسلیگا را تماشا می‌کنم چنین نظری می‌دهم اما آنها (بایرن) همیشه باکیفیت ظاهر شده و علاوه بر این بازیکنان بزرگی در اختیار دارند. آنطور که آنها در آخرین بازی چلسی را خلع سلاح کردند، باورکردنی نبود؛ آنها به نهایت آرامش این کار را انجام دادند.

ستاره اسبق و 39 ساله و بلغار شیاطین سرخ که با 48 گل عنوان برترین گلزن تاریخ کشورش را نیز در اختیار دارد، در دوران فوتبالی علاوه بر یونایتد، پیراهن تاتنهام و فولام را بر تن کرد و سابقه حضور در تیم‌های بایر لورکوزن و موناکو فرانسه را نیز در کارنامه دارد.

برباتوف افزود: نمی‌دانم که این وقفه هر کدام از تیم‌ها چطور را تحت الشعاع قرار می‌دهد اما بایرن مونیخ شاید کمی برتری داشته باشد زیرا آنها هم اکنون در حال پیگیری رقابت‌های داخلی خود بوده و آمادگی و چابکی بدنی خود را برای مسابقات دوباره به دست آورده اند؛ تعجبی ندارد که آنها را گزینه محتمل قهرمانی بدانیم.

بایرن مونیخ روز گذشته با پیروزی پنج بر صفر برابر فورتونا دوسلدورف قعرجدولی، یک گام دیگر به فتح سی‌امین قهرمانی خود در بوندسلیگا نزدیک شد.

*س_برچسب‌ها_س*