دوشنبه 16 مهر 1403

برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس زنجان است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس زنجان است

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس این استان قرار دارد و مقابله با آنان بسیار جدی است.

سرهنگ ایرج خانی پور روز یکشنبه در جمع کارکنان انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه افزایش مشارکت اجتماعی موجب تقویت امنیت، همبستگی و آسایش و آرامش عمومی می‌شود، افزود: وقتی نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خود را در قبال مردم به خوبی انجام دهد در این صورت بازخورد آن به خودمان بازگشته و مردم نیز با پلیس مهربان، همدل و همزبان می شوند.

وی با تاکید بر حضور به موقع پلیس در صحنه های جرم و امداد خواهی مردم، افزود: توجه به تعالی رفتار سازمانی با محوریت خدمات رسانی شایسته به مردم یکی از مهمترین مولفه های نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف جامعه محوری پلیس و جلب اعتماد حداکثری مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی برای غلبه بر مشکلات اجتماعی، بهترین شیوه کاهش ناهنجاری ها در بین اقشار مختلف مردم است، اظهار داشت: مردم جزء سرمایه اجتماعی مهم پلیس و کارکنان پلیس نیز از مردم و در کنار مردم هستند.

خانی پور، ارایه بهترین تصویر از پلیس انقلابی را از مهم‌ترین رویکردها در راهبردهای تحول در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی خواند و افزود: لازم است کلانتری ها و پاسگاه ها در برخورد با مردم ضمن رعایت حقوق شهروندی با دقت به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کنند تا شاهد رضایتمندی حداکثری شهروندان از عملکرد پلیس باشیم.

وی رضایت مردم را بزرگترین پشتوانه پلیس در اجرای مأموریت های مختلف دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای تامین و تقویت امنیت در جامعه به کار می گیرد اما بی تردید امنیت کامل و پایدار تنها با حضور و مشارکت فعال مردم در این حوزه محقق خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*