دوشنبه 16 مهر 1403

برخورد سواری پراید و تریلی در قزوین سه کشته برجا گذاشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برخورد سواری پراید و تریلی در قزوین سه کشته برجا گذاشت

قزوین - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از جان باختن سه نفر در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلی در جاده قزوین به سمت بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد اشرفی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده قزوین - بوئین زهرا بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این تصادف بین 2 دستگاه سواری پراید و تریلی رخ داده است که در این حادثه دلخراش، سه نفر سرنشین سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.

معاون اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده سواری پراید اعلام کردند، خاطر نشان کرد: خستگی و خواب آلودگی و بی توجهی راننده به جلو از مهمترین علت بروز سوانح رانندگی است و استراحت به موقع و صحبت نکردن با تلفن همراه هنگام رانندگی نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد.

کودک سه ساله قربانی راننده بی احتیاط 

رییس پلیس راهور استان قزوین از برخورد یک دستگاه پیکان وانت با کودک سه ساله و کشته شدن کودک در اقبالیه خبر داد.

سرهنگ مهرداد حسن پور در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک سانحه رانندگی در خیابان شهید رجائی اقبالیه بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راهور به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودرو پیکان وانت به علت نامعلومی با کودک سه ساله‌ای برخورد کرده که بر اثر این حادثه متاسفانه کودک به علت شدت صدمات وارده در محل فوت کرده است.

سرهنگ حسن پور ضمن تاکید بر رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی، علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور را بی احتیاطی از جانب راننده پیکان وانت به هنگام حرکت با دنده عقب اعلام کرد.

واژگونی خودروی پژو 206 در قزوین یک کشته بر جای گذاشت 

مسئول پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره واژگونی منجر به فوت و کشته شدن یک نفر در این سانحه خبر داد.

سرهنگ قدرت حسنی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد واژگونی در آزاد راه کرج - قزوین بعد از نیروگاه بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

مسئول پلیس راه استان اظهار داشت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 واژگون شده که در این سانحه متاسفانه سرنشین خودرو به علت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرده است.

وی افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی پژو 206 بوده است.

حسنی به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت کرده و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

*س_برچسب‌ها_س*