شنبه 14 مهر 1403

بررسی کارکرد‌های هوش مصنوعی در عمق بخشی به ارتباطات عمومی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بررسی کارکرد‌های هوش مصنوعی در عمق بخشی به ارتباطات عمومی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این نشست دکتر سعیدرضا عاملی عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی، روابط عمومی را دانش و مهارت ارتباط فرد با جامعه دانست و اینکه هوش مصنوعی یک پدیده اجتماعی و محصول مهندسی اجتماعی است. سپس وی به تاریخچه استفاده از هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی‌ها پرداخت. عاملی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی روابط عمومی نسل پنجم هوش مصنوعی را سازگار با شرایط باقدرت...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این نشست دکتر سعیدرضا عاملی عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی، روابط عمومی را دانش و مهارت ارتباط فرد با جامعه دانست و اینکه هوش مصنوعی یک پدیده اجتماعی و محصول مهندسی اجتماعی است. سپس وی به تاریخچه استفاده از هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی‌ها پرداخت.

عاملی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی روابط عمومی نسل پنجم هوش مصنوعی را سازگار با شرایط باقدرت ریز پردازشی با قابلیت فازی و کوانتومی برشمرد.

استاد تمام دانشگاه تهران، روابط عمومی کوانتومی را دارای دوقابلیت سرعت و دقت بالای پردازش‌گری و توانایی محاسباتی شامل همه خدمات، کنش‌ها و واکنش‌های بین فردی و اجتماعی ذکر کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در ادامه ظهور روابط عمومی پارامتریک را تشریح کرد و به تبیین چگونگی روابط عمومی پیش‌بینی‌کننده آینده‌نگر هوشمند پرداخت.

در پایان این استاد علوم ارتباطات دانشگاه تهران به سئوالات حاضرین پاسخ گفت. لازم به ذکر است در این نشست معاونین، مدیران کل و برخی از روسای ادارات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه حضور داشتند.