چهارشنبه 6 تیر 1403

برزیل با شکست هلند راهی جایگاه سوم شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برزیل با شکست هلند راهی جایگاه سوم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از امروز (سه‌شنبه 29 خرداد) در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز شد و با 32 مسابقه در مدت 6 روز تا سوم تیرماه پیگیری خواهد شد. تیم‌های اسلوونی، صربستان، لهستان، ترکیه، ایتالیا، کوبا، آرژانتین و بلغارستان این هفته در لیوبلیانا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و ژاپن، ایران،...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از امروز (سه‌شنبه 29 خرداد) در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز شد و با 32 مسابقه در مدت 6 روز تا سوم تیرماه پیگیری خواهد شد.

تیم‌های اسلوونی، صربستان، لهستان، ترکیه، ایتالیا، کوبا، آرژانتین و بلغارستان این هفته در لیوبلیانا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و ژاپن، ایران، آمریکا، هلند، برزیل، آلمان، فرانسه و کانادا در مانیل صف‌آرایی می‌کنند.

در نخستین دیدار هفته سوم در مانیل، دو تیم برزیل و هلند از ساعت 12:30 امروز به مصاف هم رفتند و برزیلی‌ها سه بر یک حریف را شکست دادند.

در این دیدار شاگردان رزنده ست نخست را با امتیاز 24 بر 26 واگذار کردند اما در ست‌های بعدی با امتیازات 25 بر 23، 31 بر 29 و 25 بر 20 هلند را مغلوب خود کردند تا با کسب ششمین برد و با 19 امتیاز در جایگاه سوم رده‌بندی جای گیرند.

هرچند عبدالعزیز نیمیر با کسب 38 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد اما تلاش‌هایش کمکی به تیمش هلند نکرد و هلندی‌ها با پذیرش این شکست در جایگاه سیزدهم باقی ماندند. دارلان سوزا بازیکن مدافع میانی با 26 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن برزیل در این مسابقه بود.

انتهای پیام /