دوشنبه 11 تیر 1403

برقراری امنیت اولویت مهم نیروی انتظامی در بهمئی / توسعه یک جامعه در گرو امنیت است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برقراری امنیت اولویت مهم نیروی انتظامی در بهمئی / توسعه یک جامعه در گرو امنیت است

جمشیدی گفت: مهم‌ترین عامل ایجاد سرمایه اجتماعی و آسایش در جامعه تامین احساس امنیت و فراهم ساختن زیرساخت‌های آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرزین جمشیدی در خصوص برنامه های هفته نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: در هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند امنیت پایدار برنامه‌های مختلفی در راستای ارائه خدمت به مردم این شهرستان برگزار خواهد شد .

وی ضمن پاسداشت خدمات نیروهای ناجا، بر نقش این نیرو در راستای تامین امنیت جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: برقراری نظم جهت آسایش مردم و آرامش آن‌ها در محیط زندگی فلسفه وجودی نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل ایجاد سرمایه اجتماعی و آسایش در جامعه تامین احساس امنیت و فراهم ساختن زیرساخت‌های آن است، تصریح کرد: توسعه و پیشرفت یک جامعه در گرو امنیت آن است.

جمشیدی به فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص جایگاه نیروی انتظامی در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: تلاش نیروهای ناجا در تقویت و ایجاد امنیت در جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه تعامل با مردم از سیاست‌های مهم نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط تنگاتنگ با مردم و جامعه‌محور بودن از جمله اهداف ناجا است.

جمشیدی بر لزوم مشارکت مردم با پلیس در خصوص کشف و شناسایی جرائم تاکید کرد و اظهار داشت: برقراری امنیت اولویت مهم نیروهای ناجا در شهرستان است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای برنامه های مختلف در هفته ناجا در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، شرکت در نماز جمعه، برگزاری برنامه های ورزشی، دیدار مردمی و دیدار با اصناف از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

وی نواختن زنگ انضباط اجتماعی، حضور کارشناسان ناجا در مدارس، تشکیل اتاق فکر و بازدید دانش آموزان از پاسگاه‌های انتظامی شهرستان را از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته در بهمئی عنوان کرد.

وی در پایان رسانه را پل ارتباطی بین نیروی انتظامی و مردم دانست و با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نباید هر موضوعی را بزرگنمایی کنند، گفت: خبرنگاران باید با تحلیل و انتشار صحیح اخبار در راستای دور کردن استرس از مردم و همکاری با پلیس گام بردارند.

خبرنگار: اسماعیل میری

انتهای پیام /