چهارشنبه 6 تیر 1403

برنامه رئیس رسانه ملی برای مردمی شدن برنامه‌های صدا و سیما

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برنامه رئیس رسانه ملی برای مردمی شدن برنامه‌های صدا و سیما

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما میهمان کمیسیون فرهنگی بود و با حضور در جلسه کمیسیون به تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های کاری خود پرداخت.

وی افزود: در این جلسه رئیس رسانه ملی عنوان کرد که توجه به اسناد بالادستی و تولید برنامه با عنایت و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در دستورکار رسانه ملی قرار دارد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: جلبی همچنین گفت که ما به دنبال تقویت اعتبارات سازمان صدا و سیما و کادرسازی برای بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه مدیریتی هستیم.

منتظری خاطرنشان کرد: رئیس رسانه ملی همچنین عنوان کرد که ما به دنبال ایجاد تحول در صدا و سیما هستیم و بنا داریم تا تولید برنامه‌های صدا و سیما مردم‌محور باشد به گونه‌ای که تولید برنامه‌ها بر مبنای درخواست‌های مردم و همچنین استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهادهای فرهنگی و هنری مردم‌نهاد و دیگر ظرفیت‌های جامعه باشد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس شورای اسلامی غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است