پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

برنامه‌ریزی دشمنان برای جدا کردن ملت ایران از اهل بیت (ع) باز هم شکست خورد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
برنامه‌ریزی دشمنان برای جدا کردن ملت ایران از اهل بیت (ع) باز هم شکست خورد

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه‌گران دشمنان ملت ایران برای جدا کردن این مردم از اهل بیت علیهم‌السلام باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز - یکشنبه 15 مرداد - مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به برگزاری مراسم محرم اظهار داشت: ملت مومن ایران اسلامی، امسال با شکوه‌تر از گذشته و فراتر از پیش بینی‌ها، مجالس عزای سید و سالار و شهیدان را به نحو شایسته برگزار کردند.

وی اضافه کرد: توطئه گران دشمنان ملت ایران که برای جدا کردن این مردم از اهل بیت علیهم السلام برنامه‌ریزی کرده بودند، باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم و شعله عشق دیرینه مردم ایران به اهل بیت علیهم السلام برافروخته تر خواهد بود.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از تمامی بانیان خیر، واعظان معزز، مداحین و عموم خادمان برگزاری آیین های عزای محرم امسال در سراسر کشور همچنین به طور ویژه از تمامی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) و نیروهای جان بر کف میدانی در فراجا و سایر نهادها که با دقت و هوشمندی توطئه ها را خنثی کردند و آرامش و امنیت مردم را در مجالس محرم امسال فراهم کردند تشکر می‌کنم و قدردان زحمات و ایثار آنها هستیم.

قالیباف در پایان خاطرنشان کرد: سالروز شهادت فرمانده متعهد و متخصص امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی را گرامی می دارم و به تمامی شهدای پرافتخار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم.