چهارشنبه 11 مهر 1403

برنامه سازمان محیط زیست برای تامین تجهیزات مدرن جدی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برنامه سازمان محیط زیست برای تامین تجهیزات مدرن جدی است

زنجان - ایرنا - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، با تاکید بر اینکه برنامه این سازمان در خصوص تامین تجهیزات مدرن، جدی است، گفت: به روز کردن تجهیزات در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خواهد بود.

دکتر نورالله مرادی روز دوشنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرکل محیط زیست استان زنجان، در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم به روز رسانی تجهیزات سازمان حفاظت محیط زیست، افزود: به رغم محدودیت هایی که داریم، در دوره جدید اما در حد توان، امکانات و وسایل نقلیه حوزه محیط زیست، تامین و به روز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت تجهیزات محیط زیستی کشور نسبت به استانداردهای جهانی اظهار داشت: شاید تعداد محیط‌بانان در سطح کشور کم باشد اما در بخش تجهیزات، نسبت به استانداردهای جهانی وضعیت ما خیلی هم بد نیست، اگرچه تا نقطه ایده‌آل فاصله داریم.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، با تاکید بر وجود نگاه عالمانه و توجه همه‌جانبه به حوزه محیط زیست در دوره جدید، تصریح کرد: تلاش مدیریت جدید بر این است که به یک سطح قابل قبولی برسیم.

مرادی در ادامه، با اشاره به وجود یک هزار و 12 سازمان مردم‌نهاد حوزه محیط زیست در سطح کشور گفت: بخش عمده‌ای از آنها فعال هستند اما تلاش می‌کنیم که تعداد این سمن‌ها را گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه بدون حضور سمن‌های فعال محیط زیست نمی‌توان فعالیت کرد، افزایش تعداد سمن‌ها را از تاکیدات رییس‌جمهور و از جمله برنامه‌های مهم و جدی سازمان در دوره جدید عنوان کرد.

*س_برچسب‌ها_س*