پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

برنامه پردیس کیش دانشگاه تهران برای افزایش پذیرش دانشجو از قطر

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برنامه پردیس کیش دانشگاه تهران برای افزایش پذیرش دانشجو از قطر

تهران - ایرنا - پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برنامه افزایش پذیرش دانشجوی بین‌المللی از کشور قطر را با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر اجرا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پردیس بین‌المللی کیش، احسان محمدی مشاور امور بین‌الملل رییس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر، در راستای اجرای برنامه افزایش پذیرش دانشجوی بین‌المللی از کشور قطر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار در ارتباط با راه‌های توسعه مناسبات علمی دانشگاهی فرهنگی با محوریت پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در حوزه دانش، علم و فناوری، انتقال تجربیات، برنامه‌های مشترک علمی دانشگاهی، جذب دانشجو، برنامه‌های مرتبط با ایرانیان مقیم در قطر و تلاش برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه تهران در ارتباط با جام جهانی فوتبال 2022، بحث و تبادل‌نظر شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر در این دیدار، با ابراز خرسندی از توسعه مناسبات جمهوری اسلامی ایران و قطر، نسبت به ارتقای سطح همکاری‌های علمی دانشگاهی ابراز امیدواری کرد و آمادگی کامل سفارت جمهوری اسلامی ایران را در قطر برای حمایت از گسترش این همکاری‌ها اعلام کرد.

مشاور امور بین‌الملل پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران نیز توسعه همکاری‌های بین‌المللی را از اولویت‌های اصلی دانشگاه تهران برشمرد و با اشاره به ماهیت، نقش و جایگاه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، بر تمایل و آمادگی برای گسترش مناسبات دانشگاهی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی قطر تاکید کرد.

برچسب‌ها