یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

برپایی میز خدمت سازمان ثبت اسناد تهران در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برپایی میز خدمت سازمان ثبت اسناد تهران در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راهپیمایی 22 بهمن 1402 در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده است. طبق فرمایش مقام معظم رهبری راهپیمایی 22 بهمن نشان از آگاهی، هوشیاری و بصیرت مردم ایران است.

وی افزود: علی رغم تبلیغات مسموم و مسائل مختلفی که در منطقه و جهان علیه کشور ما وجود دارد و دشمنان سوگیری کرده اند، اما مردم با آگاهی و بصیرت پیرو خط مشی مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب و نظام هستند اقشار مختلفی از مردم در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و این تجدید میثاق و پیمان خوبی است که امروز شاهد هستیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: معاونان بخش‌های مختلف سازمان ثبت اسناد در میز خدمت قضایی راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور دارند تا به مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: شعار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خدمت رسانی به موقع و فراگیر است مخصوصاً خدمت رسانی به قشری که در حوزه ثبتی اعم از بحث املاک، تثبیت مالکیت‌ها و صدور اسناد کمتر به آن‌ها توجه شده است.

بابایی گفت: در حوزه ثبتی ابهامات و مشکلات بسیار است بنابراین یکی از موضوعاتی که در نهضت خدمت رسانی پیگیری می‌کنیم مشکلات ثبتی مردم است به طوری که روز پنجشنبه در میز خدمت مسجد نازی آباد حضور پیدا کرده و به مشکلات مردم رسیدگی کردم همچنین همکاران سازمان ثبت نیز در میز خدمت نماز جمعه حاضر شدند و پاسخگوی سوالات مردم بودند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قوه قضائیه میز خدمت این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است