یک‌شنبه 8 مهر 1403

برگزاری آیین استقبال از جدیدالورود‌های دانشکده دکتر شریعتی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزاری آیین استقبال از جدیدالورود‌های دانشکده دکتر شریعتی

سیده زهرا کشفی، دبیر تبلیغات و رسانه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: مراسم استقبال از جدیدالورود‌های دانشکده دکتر شریعتی، پس از سه سال برگزار شد. کشفی بیان داشت: در این مراسم سی و یکمین شماره نشریه تپش «نشریه انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت» منتشر و توزیع شد که با استقبال دانشجویان مواجه گردید. دبیر تبلیغات و رسانه...

سیده زهرا کشفی، دبیر تبلیغات و رسانه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: مراسم استقبال از جدیدالورود‌های دانشکده دکتر شریعتی، پس از سه سال برگزار شد.

کشفی بیان داشت: در این مراسم سی و یکمین شماره نشریه تپش «نشریه انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت» منتشر و توزیع شد که با استقبال دانشجویان مواجه گردید.

دبیر تبلیغات و رسانه انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی تصریح کرد: این مراسم که پس از سه سال از شیوع کرونا برگزار میشد با توزیع هدایا، عضوگیری و تخاطب با دانشجویان در حوزه‌های گوناگون فرهنگی، سیاسی، هنری و... ادامه یافت. همچنین پرداختن به مسائلی مانند رسالت دانشجوی امروز و اشاره به اتفاقات حال حاضر فلسطین از دیگر نکات مراسم استقبال توسط این تشکل بود.

کشفی اضافه کرد: انجمن اسلامی شریعتی در اردوی آموزشی تشکیلاتی "شهید رجب بیگی" که به همت دفتر تحکیم وحدت در مشهد مقدس برگزار میشود حضور داشته و در این راستا، ثبت نام از دانشجویان ورودی جهت حضور در این اردو نیز از نکات قابل توجه در مراسم استقبال انجمن بود.