جمعه 14 اردیبهشت 1403

برگزاری دومین نشست انجمن ملی فیلم ققنوس بسیج دانشجویی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برگزاری دومین نشست انجمن ملی فیلم ققنوس بسیج دانشجویی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، دومین نشست تخصصی انجمن ملی فیلم ققنوس به سازمان بسیج دانشجویی در تهران برگزار شد.

در این نشست سهیل درویشی از فیلم سازان جوان به عنوان دبیر انجمن فیلم ققنوس استان تهران منصوب شد.

سهیل درویشی در این نشست گفت: شناسایی، پرورش و به کارگیری استعدادهای دانشجویی به منظور تامین نیروهای کارآمد در عرصه فیلم سازی از دغدغه های انجمن فیلم ققنوس است.

وی افزود: متاسفانه فضای کنونی کشور در عرصه فیلم سازی به گونه ای شکل گرفته که فرصت آزمون و خطا را از فیلم سازهای جوان قاب اولی گرفته اند و عرصه را به نوعی تنگ کرده اند اما قابل تقدیر است که از دل جشنواره هنری دانشجویی ققنوس که سال گذشته توسط بسیج دانشجویی در دانشگاههای سراسر کشور برگزار شد، انجمن های تخصصی ادبیات، فیلم، تئاتر، انیمیشن و... تشکیل شد تا با هویت دادن به دانشجویان جوان علاقه مند به رشته های هنری زمینه را برای رشد آنها فراهم کند.

این فیلمساز جوان تصریح کرد: سعی داریم که بسیاری از مراحل آموزشی انجمن فیلم ققنوس در حین تولید فیلم صورت گیرد، به طوری که فیلمسازان جوان با همراهی افرادی با تجربه دست به تولید فیلم بزنند ضمن این‌که این انجمن یکی از محافل مهم برای نیز استعدادیابی میباشد؛ در صدد آن هستیم طی برنامه ای مشخص، گام های هدفمندی در عرصه فیلم برداریم.

دبیر انجمن فیلم ققنوس استان تهران در پایان افزود: تربیت نیروی انسانی جوان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تحول در ساختارهای آموزشی و پرورشی فیلمسازی بنا به ضرورت الزامات و مقتضیات جامعه امروز، پرورش نسل جدید فیلمسازی به عنوان پیشتازان توسعه و تعالی سینما با بینش، بصیرت و تجربه‌های نو از جمله مهم ترین نیاز سینمای کشور است و این انجمن، قصد آن دارد که ان شاء الله اندیشکده نوگرایی و خاستگاه جریان شناسی و جریان سازی نوین سینمای انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید فیلم بسیج دانشجویی سازمان بسیج استان تهران این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است