یک‌شنبه 8 مهر 1403

برگزاری طرح «سیل مهربانی» با مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
برگزاری طرح «سیل مهربانی» با مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی

طرح سیل مهربانی 2با مشارکت تمامی تشکل های دانش آموزی و محوریت سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، اسماعیل بحری زاده سرپرست قائم مقامی سازمان دانش آموزی در این باره گفت: پیرو مذاکرات و هماهنگی‌های به عمل آمده با اعضای شورای هماهنگی تشکلهای دانش آموزی در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، در پی بروز مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب شرق کشور، طرح سیل مهربانی 2 با مشارکت شورای‌های دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان، دانش آموزان عضو سازمان جوانان هلال احمر و اعضای تشکیلات دانش آموزی پیشتازان سازمان دانش آموزی در سراسر کشور برگزار می شود.

وی از اعضای تشکیلات پیشتازان و مجامع دانش آموزی و مربیان، نمایندگان مجلس دانش آموزی و... درخواست کرد با تمام توان در این فعالیت مشارکت کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان دانش آموزی، لازم بذکر است که مرحله اول طرح سیل مهربانی در پی بارندگیهای ابتدای سال جاری با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان در بخشهای مختلف آموزش و پرورش و تشکلهای دانش آموزی برگزار شد که نقش بسزایی در ایجاد فضای همدلی، همراهی و نوع دوستی در سطح کشور داشت.

انتهای پیام