چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

برگزاری نشست دو روزه عهد با حضور مسئولان سازمان بسیج دانشجویی کشور

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزاری نشست دو روزه عهد با حضور مسئولان سازمان بسیج دانشجویی کشور

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست سه جانبه عهد با حضور مدیران سازمان بسیج دانشجویی‌، مسئولان نواحی کشور، مسئولان نمایندگی ولی فقیه و مسئولان بررسی و پیگیری نواحی بسیج سراسر کشور در اردوگاه سیدالشهدا علیه السلام آبعلی برگزار شد. در ابتدای این نشست هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن خیر مقدم اهداف و مختصری از برنامه نشست را برای حاضران تشریح کردند و سپس سردار یوسفوند،...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست سه جانبه عهد با حضور مدیران سازمان بسیج دانشجویی‌، مسئولان نواحی کشور، مسئولان نمایندگی ولی فقیه و مسئولان بررسی و پیگیری نواحی بسیج سراسر کشور در اردوگاه سیدالشهدا علیه السلام آبعلی برگزار شد.

در ابتدای این نشست هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن خیر مقدم اهداف و مختصری از برنامه نشست را برای حاضران تشریح کردند و سپس سردار یوسفوند، مسئول سازمان حفاظت اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین ارائه و تذکراتی را پیرامون اهمیت مسئله نفوذ مبتنی بر بیانات مقام معظم رهبری بیان نمودند. در ادامه سردار بیگدلی، مسئول اداره گزینش سپاه پاسداران مطالبی را در خصوص راهکار‌های انتخاب افراد شایسته و اصلح جهت جذب در بدنه بسیج و سپاه ارائه نمودند. در پایان برنامه روز اول نیز حاضران در کارگروه‌های تخصصی نشست شرکت کردند.