سه‌شنبه 28 فروردین 1403

برگزاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برگزاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان

تهران - ایرنا - چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی به پیشنهاد اعضای شورای سیاستگذاری، در کرمان برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از دفتر موسیقی محمدعلی مرآتی دبیر این جشنواره در ابتدا در مورد استان برگزاری این دوره از جشنواره گفت: موضوع استان و محل برگزاری جشنواره در شورای سیاستگذاری مطرح شد. طبق ارزیابی های انجام شده در شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی، پیشنهاد شد کرمان میزبان جشنواره باشد.

وی گفت: این پیشنهاد با توجه به بررسی این شورا از عملکرد مناسب دوره‌های گذشته این جشنواره در کرمان و قابلیت‌های مهم فرهنگی و هنری این استان ارایه شد و فکر می‌کنیم که امسال هم کرمان می تواند میزبان خوبی برای این جشنواره باشد. در مرحله بعد این پیشنهاد شورا به دفتر موسیقی و سپس معاونت هنری اعلام شد.

مراتی افزود: همزمان استاندار کرمان نیز در دو هفته اخیر در معاونت امور هنری وزارت ارشاد حضور یافت و در گفت‌وگو با معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی آمادگی کرمان را برای میزبانی از جشنواره موسیقی نواحی اعلام در سال جاری اعلام کرد. بنابراین با توجه به نظر پیشنهادی شورای سیاستگذاری و اعلام آمادگی استان کرمان، تصمیم معاونت امور هنری بر برگزاری جشنواره در کرمان در سال جاری است.

فراخوان جشنواره به زودی اعلام و اطلاعات دقیق تری از جزییات برگزاری جشنواره منتشر خواهد شد. زمان جشنواره نیز پس از هماهنگی با استان اعلام می شود.

*س_برچسب‌ها_س*