شنبه 29 اردیبهشت 1403

برگزاری چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برگزاری چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حمایت معنوی ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران با هدف ارائه پتانسیل صاحبان صنایع، کارآفرینان، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و با حضور شرکت‌های فعال و معتبر داخلی و خارجی در تاریخ 9 تا 12 آبان ماه سال جاری توسط شرکت راهکار تجارت، مدیریت کوشا برگزار خواهد شد.

امروزه اهمیت علوم لیزر و فتونیک به حدی رسیده که گاه توانمندی علمی و فنی کشورها، براساس عمق ورود آنها به دنیای لیزر و فتونیک سنجیده می‌شود و کشورهای پیشرفته با بهره‌گیری از این فناوری‌های مهم، توانسته‌اند تحولات عظیمی در جهان ایجاد کنند.

در این نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های فعال در زمینه لیزر، فوتونیک و صنایع وابسته در گروه‌های صنعتی، پزشکی، تحقیقاتی و استارتاپ‌ها در سالن ملل محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.

از مهم ترین اهداف این نمایشگاه می‌توان به اعلام پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در فناوری فوتونیک و لیزر در سطح منطقه و بین‌الملل، کمک به ترویج فناوری فوتونیک و لیزر در کشور، ایجاد و رونق بازار کسب و کار فناوری فوتونیک و لیزر در کشور و معرفی هر چه بیشتر و بهتر محصولات لیزری ایرانی به متخصصیص، فعالان بازار و عموم مردم اشاره کرد.

سومین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک ایران با حضور 76 مجموعه مختلف از فعالین حوزه صنعت، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و بیش از 22 استارتاپ فعال در فضایی به مساحت بیش از 2300 مترمربع در آبان ماه 1398 برگزار شد.

شرکت‌های دانش‌بنیان، متخصصین دانشگاه، فعالین مراکز تحقیقاتی و هسته‌های فناور حوزه لیزر و فوتونیک دعوت هستند تا در این رویداد فناورانه مشارکت کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ غرفه در چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران به پایگاه اینترنتی نمایشگاه مراجعه کنید.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

مایشگاه لیزر و فوتونیک ایران شرکت های دانش بنیان این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
برگزاری چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران 2
برگزاری چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران 3