دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

برگزیدگان مسابقات قرآنی نیروهای مسلح مشخص شدند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برگزیدگان مسابقات قرآنی نیروهای مسلح مشخص شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سرتیپ دوم پاسدار"محمد بهرامی" معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در روز پایانی سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان نیروهای مسلح به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در مشهد مقدس برگزار شد ضمن تبریک این موفقیت بزرگ که برای نخستین بار توسط انتظامی کشور به دست آمده است اظهار داشت: این موفقیت بزرگ که با عنایت خداوند متعال به دست آمد حاصل تدابیر و حمایت های بی شائبه فرمانده محترم کل انتظامی کشور و ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی است که با شناسایی نخبگان قرآنی و برنامه ریزی و آموزش های مستمر و کاربردی امروز به ثمر نشست و بالاترین مقام قرآنی نیروهای مسلح را عاید انتظامی جمهوری اسلامی ایران کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: به زعم داوران و کارشناسان قرآنی، انتظامی کشور پیشرفت چشم‌گیری در این دوره از مسابقات از خود نشان داد و با درخشش مسابقه دهنده خود به مقام نخست رسید.

بهرامی با نگاهی به نتایج تاریخچه برگزاری این مسابقات اعلام کرد: در این دوره از مسابقات انتظامی جمهوری اسلامی ایران مقام نخست تیمی قرار گرفت که تا کنون به این موفقیت دست نیافته بود.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 300 نفر از نخبگان و ممتازین قرآنی نیروهای مسلح در حضور داشته اند و همگی با تمرین و برنامه ریزی یک ساله پابه این دوره از مسابقات گذاشته بودند و از سطح بالایی برخوردار بودند که این مسابقات در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، 15 جزء، 10 جزء، 5 جزء و 3جزء همچنین قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و درک مفاهیم سطح 1 و 2 برگزار شد.

سردار بهرامی همچنین در خصوص داوری مسابقات گفت: داوران و اساتید بین‌المللی قرآن کریم کشورمان این دوره از مسابقات را داوری کردند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان در خصوص دلایل ارتقاء سطح مسابقات و نتایج درخشان انتظامی کشور که منجر به کسب رتبه فاخر و ممتاز اول گردید گفت: این موفقیت در انتظامی کشور حاصل اجرای رهنمودهای ریاست سازمان عقیدتی سیاسی و تاکیدات مستمر و نظارت مستقیم وی بر روند اجرای آموزش های لازم و تخصصی، برگزاری دوره های توانمندسازی برای قاریان و حافظان، داشتن برنامه مدون و شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان قرآنی است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید سرتیپ دوم پاسدار مشهد مقدس حافظان این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است