سه‌شنبه 24 مهر 1403

بصیرت‌افزایی راه مقابله با توطئه دشمنان است / حماسه 9 دی بازآفرینی سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بصیرت‌افزایی راه مقابله با توطئه دشمنان است / حماسه 9 دی بازآفرینی سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی بود

سجادی فر گفت: نقش آفرینی محوری رهبر حکیم انقلاب و مردم بصیر و عاشورایی ایران اسلامی، دو عامل اصلی شکست و خاموشی آتش فتنه 88 بود؛ راه اصلی جلوگیری از فتنه‌های ترکیبی در جامعه بصیرت افزایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ هاشم سجادی فر کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه علوم پزشکی و آزاد اسلامی تربت‌جام با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی با بیان اینکه عامل اصلی خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در فتنه‌های ترکیبی بصیرت افزایی در فضای جامعه است در گفتگو با صبح توس؛ اظهار کرد: نقش آفرینی محوری رهبر حکیم انقلاب و مردم بصیر و عاشورایی ایران اسلامی، دو عامل اصلی شکست و خاموشی آتش فتنه 88 بود؛ راه اصلی جلوگیری از فتنه‌های ترکیبی در جامعه بصیرت افزایی است.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن پیروز شویم، باید هوشیار بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم که با هدایت‌های مدبرانه خود در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران را به خوبی و مقتدرانه به پیش می‌برد و دشمن هیچ نتیجه‌ای از فعالیت‌های خود نمی‌توانند بدست آورند.

کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه علوم پزشکی و آزاد اسلامی تربت‌جام اظهار داشت: حماسه 9 دی بازآفرینی سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی بود و به تعبیر مقام معظم رهبری حماسه دی9 دارای برجستگی‌هایی نظیر "عمل به موقع"، "برهم زدن ائتلاف پیچیده دشمن"، "خروشی از جنس قیام‌های انقلابی"، "شکست تئوری‌های غربی" و "برملاسازی پیوند دشمنان خارجی با برخی عناصر داخلی" می‌باشد.

سجادی فر خاطر نشان کرد: «جنگ ترکیبی» و «شناختی» راهکار امروز جبهه استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی است و دشمن از طریق جنگ شناختی و ادراکی در پی تأثیر بر بسترهای ذهنی و شناختی جامعه ما بوده و مهم ترین راهکار برای مقابله با «جنگ ترکیبی و شناختی» دشمن، بصیرت افزایی جامعه و در راس آن «جهاد تبیین و روشنگری» است.

وی در پایان بیان داشت: مردم انقلابی با لحظه شناسی و عمل به هنگام خود در ولایت محوری و بصیری دینی در حماسه 9 دی گام بلندی در ناکام گذاشتن فتنه دشمنان برداشتند.

انتهای پیام /