جمعه 1 تیر 1403

بمب بازار به استقلال چشمک زد

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
بمب بازار به استقلال چشمک زد

ستاره ملی پوش استقلال در خصوص موضوع تمدید قرارداد خود با این باشگاه و مسائل دیگر به شفاف سازی پرداخت. نکونام از جمله تحسین کنندگان جلالی محسوب می شود و تمایل بالایی برای ادامه همکاری با این مدافع جوان دارد. مهره کلیدی آبی ها اولین چراغ سبز را به باشگاه نشان داده و حالا توپ در زمین هلدینگ خلیج فارس است. باید صبر کرد و دید نتیجه کار چه خواهد شد و ماجرای تمدید این بازیکن مهم به کجا خواهد...

ابوالفضل جلالی، یکی از بازیکنانی است که قراردادش با باشگاه استقلال به پایان رسیده است. این بازیکن پس از شرکت در اردوی تیم ملی و بازی مقابل ازبکستان، در یک جلسه با مدیران باشگاه استقلال حضور یافت. گزارش‌ها حاکی از آن است که در این نشست، توافقاتی برای تمدید قرارداد او مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

جلالی در مصاحبه اخیرش هم نشان داد که دوست دارد در باشگاه استقلال بماند. او در خصوص وضعیتش با استقلال گفت: «وقتی مصدوم بودم، هواداران استقلال پای من ایستادند و واقعا ممنون آنها هستم. هرچه دارم از تیم بزرگ استقلال و هواداران دارم. من در خانواده‌ای بزرگ شدم که پدرم استقلالی است. محبت هواداران را نمی‌توانم فراموش کنم.»

او ادامه داد: «پیشنهاد دارم اما به رسم حرفه‌ای بودن فردای اردوی تیم ملی با مدیربرنامه‌هایم به باشگاه رفتم. جلسه خوبی داشتیم، از سردار شهریاری و مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. اولویت اصلی ام استقلال است، اگر پیشنهادی داشته باشم احترام می‌گذارم، اما واقعا هواداران استقلال برایم سنگ تمام گذاشتند و می‌خواهم دین خودم را ادا کنم.»

جلالی افزود: «امیدوارم باشگاه تعامل خوبی ایجاد کند تا بتوانم با افتخار در خدمت استقلال باشم.»

اولین واکنش قایدی برای بازگشت به استقلال

در روزهای گذشته پیرامون بازگشت احتمالی بازیکن سابق استقلال به این تیم حرف و حدیثهایی مطرح شد که حالا کم کم رنگ و بوی واقعی تری به خود گرفته است. مهدی قایدی بازیکن باشگاه شباب الاهلی امارات که حالا به تازگی قرارداد قرضی یک‌ساله‌اش با اتحاد کلبا به پایان رسیده چند پیشنهاد خوب خارجی در همان امارات در دست دارد و ظاهرا با یکی از آنها هم موافق‌تر است ولی این بار پیشنهاد مطلوب باشگاه استقلال در ارتباط با بازگشت به این تیم با شرایط گذشته او را وسوسه کرده.

قایدی دفعه قبل که از شباب الاهلی به تهران برگشت (شهریور 1401) قراردادی 250 هزار یورویی بست و فارغ از همه مشکلات مالی استقلال تا آخرین یورو طلبش را هم گرفت و به امارات و باشگاهش برگشت. حالا و در حالی که هلدینگ جنوبی مالک استقلال خیال مدیربرنامه این بازیکن بابت پرداخت ارزی رقم مورد نظر قرارداد به قایدی را تأیید کرده، ستاره بوشهری تیم ملی هم گفته در این باره فکر می‌کند اما ابتدا باید مشکل ممنوع الخروجی‌اش از ایران برطرف شود.

در روزهای گذشته پس از بازگشت تیم ملی از هنگ کنگ مشخص شد قایدی به دلیل پاره ای مشکلات شخصی قادر به ورود به ایران نیست چرا که پس از آن ممنوع الخروج خواهد شد. از این رو وکیل این بازیکن در حال تلاش شبانه‌روزی است تا این مشکل را برطرف کرده و قایدی بتواند برای دیدار با خانواده و دوستانش به تهران بیاید.

قطعا روزها و هفته‌های آتی و دیدار احتمالی سرمربی فصل بعد استقلال با قایدی در داخل یا خارج از کشور می‌تواند در این باره که مهدی بار دیگر پیراهن استقلال را بپوشد یا نه تأثیر به‌سزایی خواهد داشت. اما آنچه مهم بوده این است که قایدی به اخبار و شایعات اخیر واکنش منفی نشان نداده و حتی گفته می‌شود در جمع دوستانش اعلام کرده از اینکه بار دیگر در تهران و برای استقلال به میدان برود استقبال می‌کند.

بمب بازار به استقلال چشمک زد 2