یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بندرعباس

بندرعباس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست ستاد حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام بیش از 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع از 18 فرودگاه کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تعطیلی فعالیت بنادر مسافربری استان به علت شرایط نامساعد جوی خبرداد.

وب‌گاه فرارو

حسین عباس‌نژاد اظهار داشت: رفت و آمد از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به قشم و هرمز و برعکس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «محمدحسین آجیلیان» در گفت‌وگویی افزود: در عملیات حج تمتع 87 هزار و 550 زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و این عملیات درحالی انجام می‌شود که 58 هزار و 621 زائر از طریق فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اعزام خواهند شد. وی با بیان اینکه 18 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی...

وب‌گاه عصر ایران

فرودگاه‌های اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان به‌عنوان فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های حضرت امام خمینی (ره)، قشم و چابهار به‌عنوان فرودگاه‌های غیر مالکیت شرکت فرودگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی به زائر ان حج تمتع خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کریدور یا راه‌گذار بین‌المللی شمال - جنوب، نام پروژه‌ی بزرگ حمل و نقل است که در پی توافق سه کشور هند، ایران و روسیه در سال 1379 (2000 میلادی)، کلید خورد. کریدور شمال - جنوب به عنوان یک پل ارتباطی مهم بین کشورهای اروپایی، اسکاندیناوی و روسیه با مناطق خلیج فارس، اقیانوس هند و جنوب شرقی آسیا شناخته می‌شود و از مسیرهای راهبردی در نیم‌کره‌ی شرقی جهان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از کشتی غول‌پیکر اسرائیلی در حوالی بندرگاه بندرعباس منتشر شد تصویری از کشتی غول‌پیکر اسرائیلی در حوالی بندرگاه بندرعباس منتشر شد به گزارش عرشه آنلاین، کشتی غول‌پیکر اسرائیلی یک روز پیش از عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی در تنگه هرمز توقیف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران، در ساعتی پیش از حمله موشکی_پهپادی به اسرائیل، یک کشتی متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی را در خلیج فارس توقیف کرد. این کشتی مرتبط با شرکت زودیاک مریتایم مستقر در لندن است که یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» مالکیت آن را بر عهده دارد.

وب‌گاه عصر ایران

این کشتی یک روز پیش از عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی در تنگه هرمز توقیف شده است./ فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور همزمان دو هشدار هواشناسی و دریایی در سطح استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال در شهرستان میناب خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دریادار ایرانی گفت: همه قدرت‌های دریایی، به چشم ابرقدرت به نیروی دریایی ارتش نگاه می‌کنند و به این مهم در مجامع و رزمایشات بین‌المللی اذعان دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان دیدار سفیر ایران در روسیه با معاون وزیر حمل‌ونقل این کشور اعلام شد که تدوین قرارداد اجرایی موافقتنامه ساخت راه‌آهن رشت - آستارا مراحل نهایی خود را طی می‌کند و به‌زودی می‌توان شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسابقه شترسواری بندرعباس عصر جمعه به مناسبت عید سعید فطر با حضور مسئولین محلی در «پاتل ایسین» شهرستان بندرعباس برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس فارس از انفجار در کوره آجرپزی در روستای کوشک مرودشت با 10 مصدوم خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صیانت از امنیت جامعه به عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه همواره به عنوان یک اولویت در دستور کار سیستم قضایی کشور قرار دارد.