جمعه 7 اردیبهشت 1403

بندرعباس

بندرعباس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بندر شهید رجایی گفت: با توجه به سرویس و تعمیرات تمامی شناور‌ها امسال از ابتدای اجرای طرح نوروزی هیچ شناوری از سرویس خارج نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی برای اغلب مناطق، امروز و طی دو روز آینده همراه با بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: شناورهای بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی کشورهای محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری و همزمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین رژه می روند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای 28 و 30 درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای 0 و 2 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد، وضعیت جوی کشور برای اغلب مناطق، امروز و طی دو روز آینده همراه با بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش دما و گردوخاک در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پمپ بنزین پچار انفجار شده. دلیل این اتفاق هنوز اعلام نشده. یک پمپ بنزین پچار انفجار شده. دلیل این اتفاق هنوز اعلام نشده. به گزارش عرشه آنلاین؛ انفجار و آتش سوزی مهیب در یک پمپ بنزین در بولینگ گرین کنتاکی خسارات فراوانی را به بار آورد. این حادثه سبب مسدود شدن چند خیابان شد. بسیاری از مردم نیز با وحشت و نگرانی از ساختمان های نزدیک به محل حادثه فرار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر، انتشار اخباری مبنی بر آلودگی رودخانه ارس به مواد رادیواکتیو خبرساز شده است. رودخانه ارس با مواد رادیواکتیو آلوده شده است. رودخانه ارس آلوده است و آمار ابتلا به سرطان در اردبیل بیشتر از همه نقاط کشور است. نشت مواد رادیواکتیو از نیروگاه هسته‌ای و قدیمی و غیراستاندارد ارمنستان به رودخانه ارس، به‌علت کهنگی قطعات و احتمال خطرآفرینی فراوان جانی و محیط زیستی نیروگاه هسته‌ای...

خبرگزاری تسنیم

کارشناسان معتقدند، یارانه‌ای که به سوخت هواپیما تعلق می‌گیرد، توجیه منطقی ندارد و می‌توان گفت که این یارانه، به قشر مرفه جامعه و دهک‌های بالایی تعلق می‌گیرد که نیازی به آن ندارند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته ضیائیان، تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید هم گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

امسال قیمت خرید تضمینی گندم نان 17 هزار و 500 تومان و قیمت خرید تضمینی گندم دوروم 18هزار تومان اعلام شده است و بیش از یکهزار و 100 مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشت گاز در مسجد موسی بن جعفر انفجاری را رقم زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز 1403 از انجام 3 میلیون و 200 هزار تردد دریایی تا صبح هفتم فروردین سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردا پنجشنبه در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور، بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود. فردا پنجشنبه در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور، بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز چهارشنبه 8 فروردین...