سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

بندرعباس

بندرعباس

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از سوالات مهم در روزهای پایانی تعطیلات این است که وضعیت آب و هوا در روزهای دوازده و سیزده فروردین چگونه است روز سیزده بدر هوا چگونه است؟ یکی از سوالات مهم در روزهای پایانی تعطیلات این است که وضعیت آب و هوا در روزهای دوازده و سیزده فروردین چگونه است. برای اینکه بدانید در روزهای پیش رو وضعیت آب و هوا چگونه است، این مطلب را بخوانید:

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده پایگاه دریابانی قشم به عملکرد یکساله این پایگاه در سال 1402 اشاره کرد و گفت: به همت مرزبانان در پایگاه دریابانی قشم، بیش از 2 میلیون و 43 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و توقیف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز در استان اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان و روزهای یکشنبه 12 فروردین و دوشنبه 13 فروردین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید...

وب‌گاه فرارو

روز‌های یکشنبه 12 فروردین و دوشنبه 13 فروردین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

بی شک آخرین نسلی بوده‌اند که در کوچه‌های تنگ و زمین‌های خاکی دویده‌اند. فوتسال ایران شاهد شکوفایی ستاره‌هایی است که می‌خواهند از عصر طلایی، طلایی‌تر باشند.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بانی که در بطن ویدئوی جنجالی وایرال شده در فضای مجازی حضور دارد، پس از دو سال درباره اتفاقات مسابقه جنجالی لیگ دو صحبت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برای نخستین بار در حوزه صدور تجهیزات پیشرفته پالایشی از جمله کمپرسور و کاتالیست به پروژه‌های فراسرزمینی و دستیابی به دانش فنی ارتقای کیفی نفت‌کوره واحد‌های پالایشی گام برداشته شد.

وب‌گاه ورزش سه

انتشار وسیع یک صحنه عجیب در فوتبال ایران و در رقابت‌های لیگ دسته دوم اغلب دنبال کنندگان این رشته ورزشی در ایران را به اشتباه انداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بندر شهید رجایی گفت: با توجه به سرویس و تعمیرات تمامی شناور‌ها امسال از ابتدای اجرای طرح نوروزی هیچ شناوری از سرویس خارج نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی برای اغلب مناطق، امروز و طی دو روز آینده همراه با بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: شناورهای بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی کشورهای محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری و همزمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین رژه می روند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای 28 و 30 درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای 0 و 2 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد، وضعیت جوی کشور برای اغلب مناطق، امروز و طی دو روز آینده همراه با بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش دما و گردوخاک در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پمپ بنزین پچار انفجار شده. دلیل این اتفاق هنوز اعلام نشده. یک پمپ بنزین پچار انفجار شده. دلیل این اتفاق هنوز اعلام نشده. به گزارش عرشه آنلاین؛ انفجار و آتش سوزی مهیب در یک پمپ بنزین در بولینگ گرین کنتاکی خسارات فراوانی را به بار آورد. این حادثه سبب مسدود شدن چند خیابان شد. بسیاری از مردم نیز با وحشت و نگرانی از ساختمان های نزدیک به محل حادثه فرار کردند.