جمعه 7 اردیبهشت 1403

بندرعباس

بندرعباس

وب‌گاه خبر آنلاین

یک هتل مشهور در بندرعباس به دلیل تخلفات زیاد به جریمه نقدی محکوم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طرح احداث پل خلیج فارس که بعدها به شبکه جامع ارتباطی توسعه یافت، حلقه ارتباطی مسیرهای دریایی منطقه به شبکه ریلی و جاده‌ای کشور است که در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در جهت تسریع در روند احداث آن انجام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتاق بازرگانی ایران و افغانستان گفت: واقعیت اینکه افغانستان امکانات آزمایشگاهی مناسبی ندارد و این مشکل نه تنها در دولت سرپرستی طالبان بلکه در دولت جمهوریت هم وجود داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق سندی از ساواک به تاریخ 6ر6ر42 که توسط مامور ویژه ساواک گزارش شده است، بیان می‌کند؛ عده‌ای از اهالی جنوب شهر تهران نسبت به اعلام صدور حکم اعدام طیب اعتراض نموده‌اند و به این منظور نزد آیت‌الله بهبهانی رفته‌اند. این سند حاکی از آن است که چیزی حدود 3 ماه بعد از وقابع 15 خرداد، حکم اعدام طیب صادر می‌گردد.

خبرگزاری تسنیم

هواپمیایی سپهران در طرح نوروزی سفرها از 24 اسفند 1402 تا 16 فروردین 1403 92 هزار و 950 مسافر را در 16 مسیر داخلی و خارجی جابجا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رییس کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران با بیان اینکه کشور افغانستان با قلدری تردد ناوگان ایرانی را محدود کرده است، اظهار داشت: در حالی که ماشین‌های افغان بدون الزام به داشتن معاینه فنی و با قاچاق گازوییل ایرانی به راحتی از مسیر ایران بار جابه جا می‌کند و با تناژ بسیار بالا زیرساخت جاده‌ای و آسفالت جاده‌ها را از بین می‌برد اما برای تردد کامیون‌های ایرانی در خاک افغانستان بسیار سختگیر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت سال 1403 از امروز شنبه 18 فروردین ماه آغاز و تا ساعت 24 روز یکشنبه 26 فروردین ادامه خواهد داشت. این آزمون روز جمعه 14 اردیبهشت همزمان در شهر‌های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعاً 12 حوزه برگزار خواهد شد. تمامی دانشجویان دکتری تخصصی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، 65 فیلم مستند در بخش اصلی شانس دریافت جایزه را دارند. هیئت انتخاب فیلم‌های مستند شامل هادی آفریده، بابک بهداد و محمدرضا بهشتی منفرد، آثار زیر را برای رقابت در نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی برگزیدند: «چمچه خاتون» (مهدی صالحیار)، «صیاد کاپلو» (رستم نظری)، «چمچه گلین» (محمدعلی یزدان‌پرست)،...

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بارگیری و انتقال 15 میلیون تن کالا در سال در مسیر کریدور‌های بین‌المللی، گسترش سکونتگاه‌ها و شهر‌های موجود و ایجاد شهر‌های جدید، گسترش زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی، تولید و انتقال 17 هزار مگاوات برق، تأمین و انتقال 3 میلیون متر مکعب آب شرب کشاورزی و صنعتی، ایجاد 4050 تخت درمانی و ایجاد 5 منطقه پیشران اقتصادی در سواحل و توسعه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، معدنی...

وب‌گاه خبر آنلاین

راهپیمایی روز قدس امسال تحت الشعاع جنگ غزه از یک سو و حمله اخیر اسرائیل به کنسولگری ایران از سوی دیگر قرار داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از روز 14 فروردین‌ماه مسیر بندرعباس به کیش و برعکس را مجدد راه‌اندازی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انفجار در یک خانه 2 طبقه در شیراز یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه ورزش سه

حمید طاهرخانی درحالی دوباره مهره قابل اعتماد رضا مهاجری در دیدار خیبر با داماش بود، که بازهم ناجی تیمش در چمن مصنوعی سردار جنگل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیروی دریایی ارتش با دو مرحله از الحاق تجهیزات در دی و بهمن سال گذشته به سوی گسترش قدرت دریایی خود گام برداشت.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس در یادداشتی جالب‌ترین مأموریت‌های پلیس در نوروز 1403 را عنوان کرد.