پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

بندرعباس

بندرعباس

وب‌گاه فرارو

کامبک شمس‌آذر در ورزشگاه آزادی برابر استقلال، عملیاتی بود که شروع شد ولی به انتهایش نرسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی از هنرمندان موسیقی در نیمه اول اردیبهشت ماه کنسرت‌هایی را تدارک دیده‌اند که بیشتر آنها همچنان در گونه موسیقی پاپ است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با بررسی روند 10 ساله جابه‌جایی مسافر مشخص می‌شود که بیشترین میزان جابه‌جایی مسافر در سال 1401 و به میزان 30 میلیون نفر ثبت شد که مقایسه عملکرد سال 1402 با سال 1401 افزایش هفت درصدی را نشان می‌دهد. بیشترین تعداد جابه‌جایی مسافر در مناطق تهران و خراسان به ترتیب به میزان 11 و هشت میلیون نفر و کمترین مربوط به مناطق شرق و جنوب شرق به ترتیب به میزان...

وب‌گاه فرارو

اهالی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان می‌گویند حجم بارش‌هایی که 27 فروردین‌ماه بارید و باعث شد سیل دوباره برگردد، بی‌سابقه بوده؛ بی‌سابقه بودن آن را گزارش‌های سازمان هواشناسی هم تأیید می‌کند: «از 28 تا 30 فروردین‌ماه امسال در پنج ایستگاه باران‌سنجی بارش‌های بالای 200 میلی‌متر ثبت شد؛ ایستگاه زرآباد بیش از 270 میلی‌متر بارش دریافت کرد که پیش از آن سابقه نداشته است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش بی‌امان و شدید باران در دبی، خیابان‌های این شهر را غرق در آب کرده است. جوانان از این مشکل نیز به عنوان فرصتی برای تفریح خود استفاده می‌کنند. بارش بی‌امان و شدید باران در دبی، خیابان‌های این شهر را غرق در آب کرده است. جوانان از این مشکل نیز به عنوان فرصتی برای تفریح خود استفاده می‌کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ سیل مهیب دبی باعث شده برخی جوانان ساکن این شهر رو به جت اسکی سواری در خیابان...

خبرگزاری تسنیم

جدول برنامه‌های اجرای آثار چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان توسط دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته در حوالی ساعت 17:00 در منطقه ساری‌یر در استانبول یک راننده تاکسی مورد حمله قرار گرفت و کشته شد. روز گذشته در حوالی ساعت 17:00 در منطقه ساری‌یر در استانبول یک راننده تاکسی مورد حمله قرار گرفت و کشته شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در یک حادثه خونین در استانبول، متهمی که از اتباع ایرانی است، به قتل یاشار یانیک‌یورک، راننده تاکسی 60 ساله، اعتراف کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه کامیون در جاده مهریز یزد به کرمان، 15 نفر زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه کامیون در جاده مهریز یزد به کرمان، 15 نفر زخمی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک زن دریانورد هندی شناور توقیف شده در تنگه هرمز با پرچم پرتقال پس از انجام فرایند قانونی به کنسولگری هندوستان تحویل داده شد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک زن دریانورد هندی شناور توقیف شده در تنگه هرمز با پرچم پرتقال پس از انجام فرایند قانونی به کنسولگری هندوستان تحویل داده شد به گزارش عرشه آنلاین از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، برنامه اجرای آثار این جشنواره را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

با اعلام دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی، جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت 5 استان تحت تاثیر سیلاب در جنوب کشور را تشریح کرد و گفت: امدادرسانی توسط سپاه، ارتش و هلال احمر در حال انجام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور را تشریح کرد.