جمعه 30 شهریور 1403

بنیاد ملی خواب

بنیاد ملی خواب

وب‌گاه فرارو

ماچا یک نوع چای سبز است که منبع مایع آنتی اکسیدان است و زمانی که در یک رژیم غذایی سالم گنجانده شود ممکن است از قلب، مغز و متابولیسم حمایت کند.

وب‌گاه فرارو

چرت زدن قرار است به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید، درست است؟ چرت بزنید، خوب و سرحال از خواب بیدار شوید. اما گاهی اوقات این اتفاق نمی‌افتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه انسان ها به طور متوسط بین 7 تا 9 ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارند اما تحقیقات جدید نشان داده اند که کمی تفاوت بین میزان خواب زنان و مردان وجود دارد که در این مطلب به بررسی ان می پردازیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

سیستم ایمنی بدن نیاز به تقویت برای مقاومت با انواع ویروس ها را دارد.

وب‌گاه فرارو

تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند جلوی بیمار شدن‌های مکرر افراد را بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند جلوی بیمار شدن‌های مکرر افراد را بگیرد.

وب‌گاه فرارو

آیا وقتی هیچ کدام از اطرافیان‌تان احساس سرما نمی‌کنند شما از سرما به خود می‌لرزید؟

وب‌گاه 55 آنلاین

برخی از محققان ادعا کرده اند که زنان باید بیشتر از مردان بخوابند و این مقدار زمان بیشتر فقط 11 دقیقه است! برای مطالعه دلیل علم یاین مطلب با ما همراه باشید.

وب‌گاه عصر ایران

دلایل زیادی وجود دارد که چرا بانوان ممکن است بیشتر از مردان به خواب نیاز داشته باشند. برای نمونه احتمال بی خوابی در زنان 40 درصد بالاتر از مردان است...

وب‌گاه فرارو

به‌نظر شما بهترین دما برای خواب چند درجه است؟ در اتاق سرد بهتر می‌خوابید یا در اتاق گرم؟ در این مطلب درباره بهترین دما برای خواب و تاثیر گرما بر خواب صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

وب‌گاه 55 آنلاین

در این مطلب به تاثیرات هوای گرم یا سررد اتاق خواب و کیفیت آن بر روی خواب می پردازیم.

وب‌گاه فرارو

محققانی که در زمینه کافئین تحقیق می‌کنند، می‌گویند که مصرف یک فنجان قهوه در روز به نوجوانان بالای 12 سال آسیبی نمی‌رساند، اما این موضوع در صورتی صادق است که آن‌ها مصرف سایر منابع کافئین پرهیز کنند.

وب‌گاه فرارو

یکی از روش‌های معیار برای تشخیص ضربان قلب نرمال در افراد محاسبه حداکثر میزان ضربان قلب است که تا مدت‌ها برای زنان و مردان به صورت یکسان بکار گرفته می‌شد؛ اما تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که این معیار نمی‌تواند برای مردان و زنان یکسان باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروهی از محققان دلایلی که باعث می شوند افراد همیشه خسته از خواب بیدار شوند را بررسی کرده و راهکارهایی برای حل این مشکل ارائه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد پزشکی در دانشکده پزشکی دیوید گفن در دانشگاه کالیفرنیا و رئیس آکادمی پزشکی خواب آمریکا می‌گوید: شرایط زیادی وجود دارد که باعث خستگی می‌شود، اما لزوماً باعث نمی‌شود که افراد احساس کنند آماده به خواب رفتن هستند. این‌ها می‌تواند شامل شرایط درد مزمن، شرایط متابولیک یا تیروئید، کم خونی و بیماری انسدادی مزمن ریه باشد. مارتین می‌گوید: «اولین قدم مهم دریافت مشاوره با پزشک است».

خبرگزاری اکو نیوز