جمعه 30 شهریور 1403

بنیاد ملی خواب

بنیاد ملی خواب

وب‌گاه فرارو

استاد پزشکی در دانشکده پزشکی دیوید گفن در دانشگاه کالیفرنیا و رئیس آکادمی پزشکی خواب آمریکا می‌گوید: شرایط زیادی وجود دارد که باعث خستگی می‌شود، اما لزوماً باعث نمی‌شود که افراد احساس کنند آماده به خواب رفتن هستند. این‌ها می‌تواند شامل شرایط درد مزمن، شرایط متابولیک یا تیروئید، کم خونی و بیماری انسدادی مزمن ریه باشد. مارتین می‌گوید: «اولین قدم مهم دریافت مشاوره با پزشک است».

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس به نقل از سی‌ان‌ان، نوشت: محققان 5 دلیل که چرا خسته از خواب بیدار می‌شوید و چگونه آن را برطرف کنید را توضیح داده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

شنیدن صدای خروپف آزاردهنده است، اما مهم‌تر از آن می‌تواند نشانه‌ای از بروز یک بیماری باشد. ممکن است متوجه این موضوع نباشید، اما خروپف شما می‌تواند کیفیت خواب همسرتان را مختل کند و منجر به خستگی و تحریک پذیری فرد شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمان خواب می‌تواند به میدان جنگ تبدیل شود، زمانی که بچه‌های کوچک در تختخواب قرار نمی‌گیرند و به خواب نمی‌روند. اما راهکارهایی برای غلبه بر این موضوع و حتی شانس پیروزی وجود دارد. سعی کنید از این 10 نکته برای یادگیری نحوه مبارزه با نخوابیدن کودک خود استفاده کنید و برنده شوید!

وب‌گاه فرارو

کودکان ممکن است در از فعالیت انداختن مغز خود برای خوابیدن در شب مشکل داشته باشند. بنابراین، به جای اینکه با اصرار بر اینکه اکنون وقت خوابیدن است این اضطراب را افزایش دهید، تمرکز بیشتری بر روی آرامش و آرام نگه داشتن کودک خود داشته باشید

وب‌گاه فرارو

هورمون دیگری که در خواب نقش دارد، کورتیزول است که به عنوان «هورمون استرس» نیز شناخته می‌شود. وقتی سطح کورتیزول بالا باشد، بدن کودک شما نمی‌تواند خاموش شود و بخوابد. فعالیت‌های قبل از خواب کودک خود را آرامش بخش کنید. این موضوع می‌تواند به جلوگیری از مقادیر اضافی کورتیزول در سیستم بدن کودک شما کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهترین زمان خواب بر اساس هر گروه سنی مشخص شد.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات نشان می‌دهد که خواب به اندازه تغذیه و ورزش برای سلامتی فرزندان اهمیت دارد. دانشمندان معتقدند خواب کم با افزایش وزن و ایجاد دیابت نوع 2 ارتباط دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشکل التهاب این است که در سطوح بالا و مزمن می‌تواند مشکل ساز باشد. این موضوع به ویژه زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی بدن ما به چیزی واکنش نامناسب یا بیش از حد واکنش نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

مشکل التهاب این است که در سطوح بالا و مزمن می‌تواند مشکل ساز باشد. این موضوع به ویژه زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی بدن ما به چیزی واکنش نامناسب یا بیش از حد واکنش نشان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری از منابع آنلاین ادعا می‌کنند اگر میوه را صبح با معده خالی بخورید یا از خوردن میوه در کنار غذاهای خاص خودداری کنید، می‌توانید از مزایای سلامتی بیشتری برخوردار شوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خواب زیاد همیشه خوب نیست و ممکن است باعث بروز عوارضی مانند افسردگی، خطر چاقی و دیابت شده و بیماری قلبی و مغزی را افزایش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیا میدانید کارهایی که قبل از خواب می‌کنید می‌تواند مشکلاتی را برای آن به وجود آورد. در همین ارتباط بنیاد ملی خواب National Sleep Foundation در ایالات‌متحده به شما پیشنهاد می‌کند این پنج کار را انجام ندهید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: داشتن یک برنامه مناسب برای خواب، ابتدا مستلزم این است که بدانیم دقیقا به چند ساعت خواب نیاز داریم؛ سپس می‌توانیم تعیین کنیم که برای برخورداری از یک سلامت خوب، چه زمانی باید بخوابیم و کی باید از خواب بیدار شویم.