پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهبود 8 بیمار کرونایی در اسفراین

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بهبود 8 بیمار کرونایی در اسفراین

بجنورد - ایرنا - رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: تاکنون 11 نفر در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که 8 نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

دکتر اسحاق ایلدر آبادی شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 59 بیمار مشکوک در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین پذیرش و بستری شده اند که نتیجه آزمایش 11 تن آنان مثبت بوده است. وی افزود: از 11 مبتلای ویروس کرونا در شهرستان تاکنون 8 نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند، 2 نفر مراحل درمانی را می گذرانند و یک نفر نیز جان باخته است. رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: در این مدت 34 بیمار مشکوک به بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین مراجعه کرده و مرخص شده اند. ایلدرآبادی افزود: هم اکنون 14 بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان اسفراین بستری هستند که نتیجه آزمایش آنها هنوز اعلام نشده است. وی از مردم خواست با ماندن در منزل و قطع زنجیره شیوع کرونا، حوزه بهداشت و درمان را یاری کنند.

شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

شمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان شمالی از 2 روز پپش در عدد 45 متوقف شده و تاکنون 5 تن در این استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*